Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هازارد: سبک بازی من مبتنی بر آزادی عمل در درون زمین است

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر ادن هازارد بازیکن بلجیمی رئال مادرید
ادن هازارد بازیکن بلجیمی رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ادن هازارد ستاره بلجیمی رئال مادرید در صحبت های جدیدش به دوباره به اوج برگشتن رئال مادرید ابراز امیدواری کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ادن هازارد که در تابستان امسال به رئال مادرید آمد، به خوبی درک می کند که کسب عناوین قهرمانی در این تیم چه معنایی دارد.

تیم رئال مادرید با قرار گرفتن در رده سوم جدول لالیگا، حذف شدن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان و از دست دادن کوپا دل ری در مرحله نیمه نهایی، فصل را به پایان برد، ادن هازارد به این تیم آمد، در حالیکه او چلسی را برای کسب قهرمانی در لیگ اروپا کمک کرد.

او در مورد بازی کردن برای رئال می گوید: وقتی برای رئال بازی کنید، باید هر فصل قهرمان شوید و در صورت قهرمان نشدن در لیگ قهرمانان باعث دلخوری هواداران خواهد شد.

هازارد در ادامه افزود: در این باشگاه همیشه به دنبال برنده شدن هستید و من به همین منظور به این تیم آمده ام، می‌خواهم در مسابقات به میدان بروم، گلزنی کنم و در پایان فصل جام ها را بالای سر ببرم.

دنی سبایوس هافبک اسپانیایی رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
غیر رسمی، شکار سبایوس از سوی توپچی های لندن

این بازیکن که اولین بازی خود را با لباس رئال مادرید در برابر بایرن مونیخ انجام داد و تیمش 3-1 باخت، قرار است فردا صبح برابر آرسنال به میدان برود و یکبار دیگر توانایی‌هایش را به نمایش بگذارد.

هازاراد در ادامه صحبت هایش افزود: سبک من بازی با آزادی عمل در زمین است در حالیکه در فوتبال مدافعان و هافبک‌ها نیز هستند... اگر این آزادی را نداشته باشم، خوب بازی نمی‌کنم و در نهایت کارم به نیمکت نشینی می‌کشد. دوست دارم پا به توپ شوم، به چپ و راست بروم و بر اساس غرایزم بازی کنم. فکر نمی‌کنم مسیر مشخصی داشته باشم؛ پس از دریافت توپ تصمیم می‌گیرم که به کدام سمت حرکت کنم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала