Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بسته پیشنهادی یوونتوس برای جذب نیمار

© REUTERS / Charles PlatiauБразильский футболист Неймар
Бразильский футболист Неймар - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیبالا، متوئیدی + پول نقد پیشنهاد یوونتوس برای جذب نیمار خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از موندو دپورتیوو، یوونتوس پس از جذب ماتیاس دی‌لیخت اکنون به دنبال تقویت ترکیب خود برای فصل جدید است. به نظر می‌رسد که که آن‌ها رویای فتح لیگ قهرمانان اروپا را در سر دارند.

Церемония награжденияя конкурса Золотой мяч ФИФА 2015 года в Цюрихе - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
آیا سرنوشت نیمار شبیه رونالدو خواهد شد؟

برخی منابع از جمله سایت گل گفته است که یوونتوس  برای جذب نیمار در تلاش است و آماده است که بعضی از بازیکنان خود بعلاوه پول را به سران پاریسی پیشنهاد دهد. یونتوس میخواهد متوئیدی، دیبالا + پول نقد را به پاری‌سن‌جرمن پیشنهاد دهد. این پیشنهاد یووه، چیزی شبیه به پیشنهاد آبی‌اناری‌ها برای این ستاره برازیلی است. سران پاریس اما، تنها پول نقد می‌خواهند. از سوی هم پینی زهاوی وکیل نیمار نیز در برخی از مصاحبه‌های خود اظهار داشته است که نیمار از حضور در فرانسه خوشحال نیست.

در همین حال در ایتالیا یوونتوسی‌ها به شدت از ورود نیمار استقبال می‌کنند. آنان به این باور اند که او بازیکنی در سطح جهانی است و می‌تواند چیزهای زیادی به تیم اضافه کند. باشگاه‌های بارسلونا و پاری‌سن‌جرمن رابطه خوبی ندارند و در گذشته این مسائل در مورد سلوا، وراتی و مارکینیوش نیز اتفاق افتاده بود. به هر حال این ستاره برازیلی نمی‌خواهد در پاریس بماند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала