Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جام قهرمانان؛ پیروزی رئال و بایرن مونیخ

© Sputnik / Alexander Vilf /  مراجعه به بانک تصاویر Soccer. Champions League. A match of CSKA - Real Madrid
Soccer. Champions League. A match of CSKA - Real Madrid - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در ادامه برگزاری بازی های جام بین المللی قهرمانان تیم های رئال مادرید، اتلتیکومادرید و بایرن مونیخ برابر حریفان شان به برتری رسیدند.

به گزارش اسپوتنیک، دو بازی بامداد امروز در چارچوب بازی های جام بین المللی قهرمانان در آمریکا برگزار شد که طی آن ابتدا رئال مادرید در ضربات پنالتی 3-2 حریفش آرسنال را برد و سپس بایرن مونیخ با یک گل از سد میلان گذشت.

رئال مادرید ساعت 3:30 بامداد به وقت کابل در ورزشگاه فدکس فیلد به مصاف آرسنال رفت که در این دیدار ابتدا الکساندر لاکازت در دقیقه10 از روی نقطه پنالتی و سپس پیرامریک اوبامیانگ در دقیقه 24 توپچی های لندن را پیش انداختند تا نیمه اول 2-0 به سود این تیم خاتمه یابد.

در نیمه دوم اما شاکردان زیدان پیش کشیدند که گرت بیل در دقیقه56 و مارکو آسنسیو در دقیقه59 دوبار گل زدند و بازی به تساوی کشیده شد. اما چند دقیقه بعد و در لحظه یی که بازیکن اسپانیایی در تلاش بازپس گیری توپ بود، دچار آسیب دیدگی شدید شد و ضمن تعویض مستقیما به شفاخانه انتقال یافت تا کام زیدان و شاگردانش تلخ شود.

در ادامه گلی از دروازه ها عبور نکرد و کار به ضربات پنالتی کشیده شد که طی آن، رییس نیلسون و باکایو توانستند پنالتی های شان را گل کنند در حالیکه ژاکا، مونرئال و بورتون در این امر ناکام بودند، در سوی مقابل تنها گرت بیل ضربه خود را به هدر داد اما ونسیسیوس، واران و ایسکو موفق به گلزنی شدند تا بازی 3-2 به نفع کهکشانی ها تمام شود.

در دیگر دیدار بایرن مونیخ با میلان روبرو شد و با تنها گل گورتزکا در دقیقه48 به برتری رسید و در سومین بازی نیز اتلتیکومادرید با گوادرالاخای مکسیکو روبرو شد که طی 90 دقیقه معمولی دو تیم مساوی کردند اما در ضربات پنالتی راه راه پوشان مادرید 5-4 به برتری دست یافتند.

این بازی ها امروز با انجام دیدار دو تیم یوونتوس و اینتر (ساعت 4:00 بعداز ظهر به وقت کابل) ادامه می یابد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала