Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شکایت اتلتیکو از گریزمن رسمی شد؛ خطر بیخ گوش ستاره جدید بارسا

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر آنتوان گریزمن ستاره فرانسه
آنتوان گریزمن ستاره فرانسه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اتلتیکومادرید که پیش از این بر سر انتقال آنتوان گریزمن به بارسلونا معترض بود، سرانجام شکایت این باشگاه رسمی شد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه اتلتیکومادرید از سازمان لالیگا خواسته است تا مجوز بازی آنتوان گریزمان در لالیگا را باطل سازند.

گریزمن مهاجم فرانسوی قرار بود یکسال پیش راهی بارسا شود اما دو باشگاه به توافق نرسیدند و  در نهایت او به تمدید قرارداد با مادریدی ها تن داد، اما دو هفته پیش این اتفاق افتاد و وی با قرارداد پنج ساله و به ارزش 129 میلیون لباس بارسلونا را پوشید و روز پیش در برابر چلسی برای اولین بار با پیراهن بارسا به میدان رفت و نمایش خوبی هم داشت.

فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های نقل و انتقالات دنیای فوتبال، انتقال ترزگه به استون ویلا

پس از این انتقال، اتلتیکو مدهی شد که در ماه مارچ و در زمان رقابت دو تیم در فتح لالیگا و همچنین بازی های حساس این تیم در لیگ قهرمانان برابر یوونتوس، با ستاره فرانسوی شان توافق کرد، ولی باید بارسا باید رقم قبلی بند آزادسازی این بازیکن که 200 میلیون یورو است را پرداخت می کرد که این چنین نبوده و اکنون بارسا 80 میلیون دیگر به اتلتیکو بدهکار است.

اما امروز خاویر تباس رئیس سازمان لالیگا تایید کرد که اتلتیکو رسما مکتوب درخواستی مبنی بر غیرفعال شدن مجوز فعالیت گریزمان در لالیگا، به این سازمان را ارائه داده استو

تباس می گوید: اتلتیکو درخواست کتبی داده و مدعی است که مجوز بازی در لالیگا برای گریزمن صادر نشود. این درخواست اگر با مدارکی قابل اثبات همراه باشد، می تواند مجوز گریزمن را غیرفعال نماید. روندی برای حل و فصل این قضیه در جریان افتاده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала