Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال مادرید هیچ برنامه‌ای برای تغییر نام ورزشگاه سانتیاگو برنابئو ندارد

© AFP 2023 / JAVIER SORIANOSpanish National Police (File)
Spanish National Police (File) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید در حالی‌که خود را  برای ترمیم و ساخت ورزشگاه سانتیاگو برنابئو آماده می‌سازد اما هیچ برنامه‌ای برای تغییر نام ورزشگاه ندارد.

 

به گزارش اسپوتنیک، تعدادی از ورزشگاه‌هایی که در سال‌های اخیر بازسازی شده اند، دوباره با نام های تجاری افتتاح شده اند و باشگاه‌ها به دنبال فروش امتیاز نام ورزشگاه شان اند تا از این طریق پول زیاد و امکانات مالی پر سود به دست آورند، اما باشگاه رئال مادرید در حال حاضر در این مورد فکر نمی کند.

UEFA Champions League - Santiago Bernabeu stadium, Madrid, Spain, 18/10/16 Real Madrid's Gareth Bale celebrates after scoring a goal. - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ناگزیری رئال مادرید برای حفظ بیل

مدیربین المللی باشگاه رئال مادرید (دیوید هاپکینسون) در مورد این موضوع و نقش نام ورزشگاه رئال در نشست سراسری جهان فوتبال صحبت کرد.

 هاپکینسون گفت:«سانتیاگو یکی از شخصیت‌های تاثیر گذار در تاریخ رئال مادرید بوده است و هواداران از این نام راضی اند و به آن افتخار می‌کنند. من فکر می‌کنم هر چیزی ممکن است اما در این مورد هیچ برنامه‌ای وجود ندارد. رئال مادرید باشگاهی است که به افتخارات و گذشته اهمیت می‌دهد و با همین اصل شناخته می‌شود.»

این در حالیست که کمپنی‌های زیاد خواستار خرید امتیاز نام ورزشگاه رئال مادرید هستند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала