Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ماکسیم داداشف، مشت‌زن شکست‌ناپذیر روس درگذشت + ویدیو

© Sputnik / Дмитрий Донской /  مراجعه به بانک تصاویر بوکس
بوکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ماکسیم داداشف مشت‌زن شکست‌ناپذیر 28 ساله روس پس از ختم مبارزه به دلیل آسیب‌های ناشی از ضربات رقیب، درگذشت.

به گزارش اسپوتنیک، ماکسیم داداشف، مشت‌زن سبک‌وزن روس چند روزی پیش به دلیل آسیب‌های جدی که در یک رقابت متحمل شده بود، درگذشت. این مشت‌زن سبک‌وزن، آخرین نبردش را در مرحله یازدم با ضربه فنی به مشت‌زن پورتو ریکویی واگذار کرده بود.

او تا پیش از مبارزه جمعه شب هرگز در یک رویداد بوکس حرفه‌ای شکست نخورده بود. در نهایت با نشان دادن علامت مخصوص پذیرش شکست، مبارزه به نفع رقیب پورتوریکویی داداشف به پایان رسید. بوکسور روس در حین ترک رینگ بیهوش شد و پس از آن به بیمارستان پرنس جورج دانشگاه مریلند منتقل شد و بلافاصله تحت عمل جراحی مغز قرار گرفت. داداشف ساعاتی پیش به علت شدت صدمات وارده درگذشت. همسر او، الیزاوتا آپوشکینا که همراه با پسر خردسالشان در روسیه زندگی می‌کند، طی یک بیانیه مرگ شوهر خود را تایید کرد.

داداشف که اهل سن پترزبورگ روسیه بود 13 مبارزه ابتدایی خود در بوکس حرفه‌ای را با پیروزی پشت سر گذاشته بود و در 11 مبارزه از طریق ناک اوت یا ناک اوت فنی حریفان را مغلوب خود ساخته بود. آخرین مبارزه داداشف نیز در چهارچوب سازمان IBF برگزار شد. او در صورت پیروزی در این رویداد، مستحق درخواست مبارزه با جاش تیلر، دارنده کمربند مافوق سبک وزن IBF می‌شد. پس از این مبارزه، رییس فدراسیون بوکس روسیه اعلام کرد از خانواده این مبارز به طور کامل حمایت خواهد شد و همچنین این مبارزه مورد تحقیق و بررسی قرار خواهد گرفت.

در یک دهه اخیر، 12 مبارز بوکس حرفه‌ای در حین یا کمی پس از مبارزه جان خود را از دست داده‌اند. همچنین هنوز هیچگونه اظهار نظر رسمی از جانب ماتیاس، رقیب داداشف در این مبارزه مرگبار منتشر نشده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала