Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آسنسیو: انگیزه زیادی برای فصل جدید داشتم

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر مارکو آسنسیو ستاره اسپانیایی رئال مادرید
مارکو آسنسیو ستاره اسپانیایی رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مارکو آسنسیو با انگیزه فراوان برای فصل بعد، پا به میادین گذاشت.

به گزارش اسپوتنیک، با وجود آنکه مارکو آسنسیو ستاه رئال مادرید انگیزه زیادی داشت اما زندگی همیشه آنگونه که بخواهی پیش نمی رود و حالا بازیکن دچار آسیب دیدگی شده است و در مقدار او حالا چالش بزرگی پیش رو دارد و او، رباط صلیبی‌اش پاره شده است.

آسنسیو که از جمله بازیکنان شاخص رئال در تور پیش فصل به شمار می رفت، هم اکنون خانه نشین شده و در همین حال رباط صلیبی این بازیکن تکنیکی پاره شده و او طی روزهای آینده جراحی خواهد شد، در حالیکه این بازیکن جوان تا کنون پیغام‌های دلگرم کننده فراوانی از ستاره‌ها و حتی باشگاه‌های فوتبالی  بدست آورده است.

مارکو آسنسیو ستاره اسپانیایی رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
آسنسیو زیر تیغ جراحی می رود

او در مورد مصدومیتش می گوید: این فصل را با انگیزه‌ای مضاعف و تازه شروع کردم و حواسم به کوچک‌ترین جزییات آماده سازی‌ام بود تا بتوانم فصل فوق العاده‌ای را برای هواداران رئال مادرید و خودم رقم بزنم. وقتی در شرایط خوب و ایده آلی هستید، زندگی می‌تواند در هر لحظه‌ای به شما ضربه بزند و در یک چشم به هم زدن، همه چیز عوض شود. هضم همه این اتفاقات در روزهای اخیر بسیار سخت و دردناک بود ولی یک چالش دیگر در زندگی فردی من شروع شده است و کماکان ایمان دارم که فصل فوق العاده‌ای خواهد شد. پیغام‌های دلگرم کننده شما قدرت حتی بیشتری برای رویارویی با این چالش به من می‌بخشد. از صمیم قلبم از همه شما بابت حمایت‌هایتان تشکر می‌کنم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала