Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالو به دیبالا: به یونایتد برو

© REUTERS / Sergio PerezCristiano Ronaldo, futbolista portugués
Cristiano Ronaldo, futbolista portugués - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیلی میل گفته است که رونالدو، دیبالا را تشویق به پیوستن به منچستریونایتد کرده است.

به گزارش اسپویتنک و به نقل از دیلی میل، کریس رونالدو، ستاره پرتگالی باشگاه یوونتوس، پائولو دیبالا هم تیمی‌اش را تشویق به پیوستن به منچستریونایتد کرده است. این رسانه گفته است که دیبالا روز گذشته به تورین بازگشته و در گروه واتس‌اپی بازیکنان یوونتوس از کریستیانو رونالدو که سابقه بازی در منچستریونایتد را دارد، دیدگاه‌اش درباره پیوستن به شیاطین سرخ و بازی در آن تیم را پرسیده است.

پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
توافق یووه و من یونایتد برای مبادله لوکاکو با دیبالا

بر اساس گزارش دیلی میل، دلیل پرسش دیبالا این است که در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره جابجایی دیبالا و لوکاکو بین دو باشگاه یونایتد و یوونتوس مطرح شده است. دیلی‌میل به نقل از منابع خود می‌گوید رونالدو بعد از مطرح شدن سوال دیبالا، انتقال او به یونایتد را تایید کرده و به او گفته برای تبدیل شدن به یک قهرمان پیوستن به منچستریونایتد برای او گزینه خیلی خوبی خواهد بود.

نکته مهم اینست که این پاسخ رونالدو برای منچستریونایتد که به شدت تلاش می‌کند ستاره 25ساله آرژانتینی را به خدمت بگیرد کمک بزرگی خواهد بود. رونالدو در کنار فابیو پاراتیچی و پاول ندود یکی از پرنفوذترین چهره‌های ای باشگاه محسوب میشود و توصیه‌های او از سوی بازیکنان جدی گرفته می‌شود.

پیش از نیز رونالدو در تابستان جاری و در جریان دیدار هالند و پرتگال در لیگ ملت‌های یوفا با دستی که به نشانه حمایت به پشت ماتیس دی‌لیخت ستاره هالندی زد و او را تشویق به پیوستن به یوونتوس کرد، باعث پیوستن دی‌لیخت به این تیم شد. اکنون به نظر می‌رسد بار دیگر به چهره تاثیرگذار در یکی دیگر از انتقال‌های بزرگ تابستانی تبدیل شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала