Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تکلیف نیمار تا هشت‌روز دیگر مشخص می‌شود

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر Neymar, futbolista brasileño
Neymar, futbolista brasileño - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تنش میان باشگاه پاری‌سن‌جرمن و نیمار به اوج خود رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از موندو دپورتیوو، نیمار روز پیش با لب خندان و پر انرژی به تمرینان پی‌اس‌جی برگشت. اما او همچنان اصرار به جدایی از این باشگاه دارد. ماجرای نیمار و پاری‌سن‌جرمن، ابعاد تازه‌ای گرفته است و این باشگاه روزهای تاریکی را با این ستاره برازیلی سپری می‌کند. هرچند نیمار به تمرینات گروهی بازگشته اما هیچ تغییری در رفتار دو طرف ایجاد نشده و به نظر می‌رسد طی روزهای آینده شاهد مذاکراتی جدی میان آنان خواهیم بود، یعنی درست زمانی که سفر چین ‌جرمن به پایان برسد و پیش از 11 آگست؛ نخستین بازی این تیم در لوشامپیونا، جایی که واکنش هواداران این باشگاه برابر نیمار می‌تواند بسیار تعیین کننده باشد.

Бразильский футболист Неймар - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رفتار نیمار پنج میلیون یورو برایش زیان رساند

بر اساس ادعای اکیپ، 11اگست آخرین روز برای حل معضل این باشگاه با نیمار است و یا باشگاه گزینه‌ای جدایی او را بررسی خواهد کرد. عصبانیت سران پاری‌سن‌جرمن در سفر آسیایی شدت بیشتری گرفته است. نیمار نتوانست یا بهتر است بگوییم نخواست در تمرینات پیش فصل، بازی های دوستانه و نیز برنامه های تبلیغاتی این باشگاه شرکت کند. این مساله ضررهای مالی به باشگاه وارد خواهد کرد.

گفته می شود نیمار دیگر قصد بازی با پیراهن پی اس جی را ندارد و تا هفته بعد مشخص خواهد شد که این ادعا تا چه اندازه صحبت دارد. از سوی دیگر باشگاه پاری‌سن‌جرمن کار برای جدایی نیمار را ساده نخواهد کرد. بر خلاف شایعات، این باشگاه رقم فروش نیمار را به 180 میلیون یورو کاهش نداده و نه حتی 222 میلیون یورو که 300 میلیون یورو برای صدور مجوز جدایی ستاره برزیلی می خواهد.

موضوع اساسی و جالب اینکه، نه بارسلونا و نه هیچ باشگاهی برای جذب نیمار وارد عمل نشده است. بارسلونا تحت هیچ شرایطی قصد پرداخت 300 میلیون یورو برای نیمار را ندارد و به چیزی جز معاوضه بازیکن هم فکر نمی کند. سقف مالی معاوضه نیز از 170 میلیون یورو بیشتر نخواهد بود. هنوز یک ماه تا پایان نقل و انتقالات فوتبال اسپانیا و فرانسه باقی مانده و در مورد نیمار، اتفاقات زیادی ممکن است رخ دهد. بازگشت نیمار به بارسا در حال حاضر بسیار دشوار به نظر می رسد ولی غیرممکن نیست.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала