Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کلوپ: گواردیولا با تماسش مرا متعجب ساخت

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر کلوپ
کلوپ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
برخلاف فرگوسن، مورینیو و ونگر، میان پپ گواردیولا و کلوپ رابطه خوبی وجود دارد.

 

به گزارش اسپوتنیک، فوتبال انگلیس همیشه شاهد جدال مربیان تیم‌های بالای جدولی بوده است و همیشه درگیر لفظی و حتی درگیری فزیکی میان مربیان اتفاق افتاده است.

کلوپ - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
کلوپ: رقابت برای قهرمانی فصل پیش‌رو دشوار است

درگیری‌های فرگوسن با ونگر و همچنان در گیری مورینیو با ونگر هر از گاهی سرخط روزنامه‌ها بوده است و برخلاف این مربیان میان پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی و کلوپ سرمربی لیورپول رابطه خوب و صمیمی وجود دارد.

کلوپ امروز و قبل از دیدار سوپر کاپ انگلیس در گفت‌وگو با رسانه ها گفت که رابطه خوبی میان او و گواردیولا وجود دارد و پپ از نخستین کسانی بوده است که طی تماس تیلفونی قهرمانی لیورپول را در لیگ قهرمانان اروپا را به او تبریکی گفته است.

کلوپ به ویب سایت گول گفت:« پس از پایان بازی هیجانی بودم و پرواز می‌کردم. شاد و خوشحال و خندان به رختکن رفتم یکی از همکارانم گوشی‌اش را به من من داد. به صفحه که نگاه کردم نام پپ را دیدم. ابتدا تصورم بر این بود که دوستم پپ لیدنرس باشد اما وقتی شروع به صحبت کردیم، متوجه شدم که او پپ گواردیولا است. در همان شروع صحبت، او گفت که یورگن؛ من پپ هستم و سپس به من قهرمانی را تبریک گفت. در مورد فصل گذشته و اتفاقات فوق العاده و رقابتی طولانی که داشتیم حرف زدیم و پس از چند شوخی و خنده، مکالمه تمام شد. هر دو در شرایط بسیار خوبی بودیم و باید بگویم که از تماس پپ بسیار خوشحال شدم و برایم متعجب کننده بود.»

این در حالیست که فصل گذشته میان این دو مربی رقابت شدیدی جریان داشت و بالاخره با قهرمانی و نائب قهرمانی لیورپول به پایان رسید و همه فکر می‌کردند شاید میان این دو رابطه خوبی وجود نداشته باشد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала