Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جوردی کاردونر: ماجرای نیمار بسیار پیچیده است

© REUTERS / Charles PlatiauБразильский футболист Неймар
Бразильский футболист Неймар - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جوردی کاردونر، نایب رییس بارسلونا در گفتگوی با شبکه TV3 در مورد آینده مبهم نیمار و احتمال انتقال او به آبی‌اناری‌ها صبحت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، جوردی کاردونر، نایب رئیس باشگاه بارسلونا در گفتگوی با شبمع TV3 به مرور شرایط کنونی کاتالان‌عل پرداخت. در این میام اما، بحث اساسی صحب‎تهای او در مورد آینده مبهم نیمار و احتمال انتقال او به بارسلونا بود.

نیمار جونیور - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بارسلونا در آستانه جذب نیمار

کاردونر در مورد نیمار گفت: "نمی‌خواهم درمورد نیمار صحبت کنم. ماجرای او بسیار پیچیده است. می‌دانیم که وضعیت نیمار در پاریس خوب نیستاما این موضوعی باید در پاریس حل و فصل شود. ما تمام ابزارهای لازم برای موفقیت در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را داریم و شانس زیادی دراین راستا داریم".

این مقام باشگاه کاتالان ها در مورد رابطه این باشگاه با نیمار گفت: "نباید با نیمار صحبت کنیم. ما به بازیکنان و باشگاه‌ها احترام می گذاریم. هیچ داستانی درمورد نیمار وجود ندارد و اگر روزی بحثی مطرح شود، دراین باره صحبت خواهیم کرد".

کاردونر در پیوند به احتمال بازگشت این ستاره برازیلی پاری‌سن‌جرمن به بارسا گفت: "همان طور که درمورد بازیکنانی که عضو باشگاهمان نیستند، صحبتی نمی کنیم، در مورد بازیکنانی که عضو تیممان هستند نیز حرفی نمی زنیم. همه این بازیکنان شایسته توجه هستند".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала