Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش کارلوس پویول به سخنان مسی

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر کارلوس پویول
کارلوس پویول - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پیش از شروع دیدار بارسلونا و آرسنال در جام خوان گمپر، لئونل مسی آرژانیتی بارسلونا لحظاتی با هواداران حاضر در باشگاه صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، کارلس پویول، کاپیتان پیشین بارسلونا از نخستین افرادی بود که نسبت به سخنان دیشب مسی واکنش نشان داد. این کاپیتان پیشین آبی‌اناری‌ها، چند لحظه پس از حرف‌های این ستاره آرژانتینی بارسلونا در توئیترش به پاسخ حرف‌های مسی را داد و که بازتاب بسیاری ر میان کاربران داشت.

FC Barcelona's Lionel Messi reacts after scoring during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Atletico Madrid at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Sunday, March 4, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مسی: برای فتح تمام جام‌ها می‌جنگیم

لئونل مسی، دیشب پیش از تقابل برابر آرسنال در جام خوان گمپر به هواداران حاضر این تیم در ورزشگاه صحبت کرد و گفت: "دشوار است که  از فصل گذشته حرف بزنم. من به حرف‌های سال گذشته خود تاکید میکنم. من به بازیکنان و کادر فنی باور کامل داردم و برای فتح تمام جام ها می‌جنگیم. پایان فصل گذشته کمی تلخ بود ولی باید ارزش قهرمانی مان در لالیگا که هشتمین قهرمانی مان در یازده سال اخیر بود را بدانیم”.

کارلس پویول کاپیتان سابق بارسلونا در پاسخ به گفته‌های مسی نوشت است: "من تردیدی ندارم! این بارسلونا شادی‌های زیادی را به ما هدیه خواهد داد. زنده باد بارسلونا".

این در حالیست که چند روز پیش رسانه‌‌های کاتالان در گزارش‌های خود به این نکته اشاره کرده بودند که مدیران بارسلونا به پویول تصدی مدیر کل باشگاه را پیشنهاد داده اند تا بدین ترتیب او را جایگزین پپ سگورا که هفته گذشته بارسلونا را ترک کرد، نمایند. پویول هم برای پاسخ دادن به این پیشنهاد کمی زمان خواسته تا بررسی کند که آیا زمان مناسبی برای بازگشت به بارسلونا و همکاری با آبیدال و کلایورت است یا خیر.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала