Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیام مسی پس از مصدومیتش

© AP Photo / Manu FernandezFC Barcelona's Lionel Messi reacts after scoring during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Atletico Madrid at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Sunday, March 4, 2018
FC Barcelona's Lionel Messi reacts after scoring during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Atletico Madrid at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Sunday, March 4, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی کاپیتان بارسلونا در نخستین روز تمرینش مصدوم شد و احتمال دارد بازی افتتاحیه لالیگا را از دست بدهد.

 

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی پس از بازگشت از تعطیلات و در نخستین تمرین با بارسلونا از ناحیه پا مصدوم شد و تور پیش فصل بارسا را در آمریکا از دست داد.

با این حساب مسی هر دو بازی برابر ناپولی را ازدست داد و احتمال دارد دیدار افتتاحیه لالیگا( بارسا – بیلبائو) را نیز از دست دهد.

مسی پس از مصدومیتش به انتشار پیامی در انستاگرام از هوادارانش تشکری کرد.

View this post on Instagram

A post shared by Leo Messi (@leomessi) on

مسی نوشت:« انگیزه بالایی برای شروع داشتم ولی متاسفانه یک مصدومیت غیرمنتظره در تمرین باعث شد تا برای مدتی اندک به دور از تمرینات بمانم. از پیام های محبت آمیز شما متشکرم و باید بگویم که دوست داشتم با تیم به تور آمریکا بروم و در کنار هواداران مان در این کشور باشم ولی این امکان میسر نشد. خیلی زود یکدیگر را خواهیم دید.»

تا هنوز میزان دقیق دوری مسی از میادین مشخص نیست و داکتران معتقد اند که مصدومیت مسی جدید نیست و به زودی بهبود پیدا خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала