Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رمز موفقیت کلپ در قدرت‌مندسازی لیورپول

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر کلوپ
کلوپ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در سال‌های اخیر یورگن کلوپ تغییرات بسیار را در بازیکنان تیمش مهیا کرده است. ایجاد ذهنیت نیرومند برای بازکنانش یکی از این موفقیت‌هاست.

به گزارش اسپوتنیک، یورگن کلوپ، سرمربی باشگاه لیورپول در سال‌های پایانی یک بار دیگر تیمش را به عنوان یک تیم قدرت‌مند فوتبال انگلیس مبدل کرده است. تیم کلوپ دو سال پیش به فینال لیگ قهرمانان راه کردند، اما در تقابل با رئال مادرید شکست خوردند و به نائب قهرمانی رسیدند. این اتفاق سال گذشته بار دیگرتکرار شد و این لیورپول‌ها بودند که با دو گل تاتنهام را شکست دهد و جام قهرمانی را کسب کنند.

منچسترسیتی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
زهر چشم پپ از کلوپ؛ سیتی قهرمان سوپر جام انگلیس شد + ویدیو

سرخ‌پوشان در لیگ برتر نیز تنها با یک اختلاف امتیاز نسبت به منچسترسیتی در رده دوم قرار گرفت. باور بسیاری‌ها اینست که این تیم از لحاظ فنی تغییر نکرده است و این کلوپ است که با ایجاد ذهیت تواسته است بازیکنانش را با اطمینان به مسابقات بفرستد. کلوپ در گفتگوی با سیاست گل در این مورد گفت: "اسعتداد بازیکنان بیشتر به خودشان ارتباط داد. این از توانایی من بلند است که بتوانم آنان را به بازیکنان خوب تبدیل کنم. اما تنها کاری که من می‌توانم آن را به خوبی انجام دهم، ایجاد ذهنیت قدرتمند به آنان است. به طور مثال اگر من بخواهم با یک انگشت روی یک قله خودم را نگه دارم تا به پایین پرت نشوم شاید تنها 10 ثانیه دوام بیاورم اما

کلوپ در پایان این گفتگو افزود: "می توان با خواندن درباره ذهن یاد گرفت. ما با ذهن قدرتمند به دنیای نمی آییم. هیچ فردی اینگونه نیست. شکست ها در زندگی می تواند ما را قدرتمند کند. اگر بخش‌های مختلف و انسان‌های مختلف با داستان‌های متفاوت را در کنار هم قرار دهی، می توانی یک ذهنیت ایجاد کنی و بخشی از این اتفاق بودن واقعا لذت بخش است. وقتی به این تیم آمدم گفتم هیچ فردی لیورپول را دوست ندارد حتی خود تیم! این یک واقعیت بود اما حالا کاملا متفاوت شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала