Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کابل با شکست دادن خوست به فینال رسید

© Photo / FB-Afghanistan Cricket Boardمسابقات کریکت سیدجمال الدین افغان ایلیت کپ
مسابقات کریکت سیدجمال الدین افغان ایلیت کپ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم کریکت کابل با شکست دادن خوست در بازی نیمه نهایی رقابت های یک روزه "سیدجمال الدین افغان ایلیت کپ" گام به دیدار نهایی گذاشت.

به گزارش اسپوتنیک، بازی های مرحله نیمه نهایی مسابقات کریکت درجه اول و یک روزه ولایات موسوم به "سیدجمال الدین افغان ایلیت کپ" امروز با دیدار دو تیم کابل و خوست به پایان رسید که طی آن پایتخت نشین ها توانستند ضمن کسب پیروزی با تفاوت 10 ویکت، به دیدار نهایی نیز رسیدند.

ابتدا خوست قرعه را برد و انتخاب توپ زنی کرد که بازیکنان این تیم طی 27.5 آور و با از دست دادن تمامی بازیکنانش 86 دوش را هدف تعین کردند که در این بخش محمد هاشم 21، نعمت خوشحال 17 و شاهين 11 دوش انجام دادند اما در توپ اندازی بازیکنان کابل خوش درخشیدند که طی آن، نجات مسعود 7، نويد احمد 2 و محمد اقبال یک بازیکن حریف را از زمین بازی خارج ساختند.

در ادامه بازیکنان تیم کابل به توپ زنی پرداختند و در آور 16.2 و بدون ویکتی، توانستند هدف داده شده را تکمیل نمایند تا مقتدرانه به دیدار نهایی راه یابند.

در بخش توپ زنی برای کابل، بلال 55 و شاکرالله 19 دوش (بدون خارج شدن) را انجام دادند.

در پایان این رقابت، نجات مسعود از تیم کابل، با ثبت 7 ویکت، لقب بهترین بازیکن را از آن خود کرد.

گفتنی است که دیدار نهایی این رقابت ها در روز جمعه نهم ماه جاری میلادی (آگست) در ورزشگاه بین المللی کابل برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала