Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اظهار نظر جنجالی و کنایه‌آمیز پیکه به رئال مادرید

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر جرارد پیکه مدافع بارسلونا
جرارد پیکه مدافع بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جرارد پیکه، مدافع آبی‌اناری‌ها گفته است که بارسلونا مثل تیم‌های دیگر همه جام‌ها را فداری لیگ قهرمانان نمی‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، جرارد پیکه، مدافع بارسلونا به این باور است که باشگاه‌اش به حد کافی برای به دست‌آوردن قهرمانی‌های متوالی در لایگا مورد ستایش قرار نمی‌گیرد.

جرارد پیکه مدافع بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
جرارد پیکه باشگاه دیگری را خریداری کرد

او به اولویت قهرمانی در لیگ قهرمان برای رقیب دیرینه‌اش رئال مادرید نیز کنایه زده است. پیکه گفته است که بارسلونا بی‌رحمانه از لیگ قهرمانان حذف شده است در حالیکه در بازی‌های رفت پیروز بوده و در بازی‌های برگشت از انان کامبک خورده است.

از سوی هم این مدافع بارسلونا امیدوار است که این فصل در اروپا موفق باشد. او گفته است که باید احترام بیشتری برای قهرمانی‌های این تیم در لیگ داخلی قائل بود. پیکه پس تیمش برابر ناپولی در صحبت با خبرنگاران گفت: "من با این مورد موافق هستم که به اندازه کافی به لیگ های داخلی ارزش داده نمی‌شود. هشت قهرمانی در یازده فصل اتفاق ویژه‌ی است که آن را به دست بیاوری. ما توانایی این را داریم که مثل دیگران روی لیگ قهرمانان توجه کنیم و کوپا دل ری و لالیگا را فدای آن کنیم. اما این نکته فراموش نشود که ما رولت روسی بازی نمی کنیم. کارهای ما مبنا و اساس خاصی دارد. ما به گونه‌ای کامل این قدرت را داریم که  وارد فینال و روزهای آخر فصل شویم. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала