Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قهرمانی ننگرهار در رقابت های درجه اول کریکت

© Photo / FB-Afghanistan Cricket Boardمسابقات کریکت داخلی درجه اول
مسابقات کریکت داخلی درجه اول - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم کریکت ننگرهار جام قهرمانی رقابت های درجه اول کریکت افغانستان زیر نام "سیدجمال الدین افغان ایلیت کپ" را بالای سر برد.

به گزارش اسپوتنیک، دیدار نهایی رقابت های درجه اول و یک روزه کریکت موسوم به "سیدجمال الدین افغان ایلیت کپ" امروز میان دو تیم ننگرهار و کابل برگزار شد که سرانجام تیم ننگرهار با تفاوت 6 ویکت کسب برتری نمود و به جان قهرمانی رسید.

در این دیدار، ننگرهار قرعه بازی را برد و انتخاب توپ اندازی کرد.

بازیکنان کابل طی 50 آور و باز از دست دادن 8 بازیکن شان، 273 دوش را هدف گذاشتند که در این بخش ضیا الحق 84، امان الله رفيقي 52 و عمران جنت 34 دوش انجام دادند و در سوی مقابل، زبید اکبری3، فرهاد مومند و ولي آقا 2-2 بازیکن و نجيب تره کی 1 بازیکن را از زمین بازی خارج ساختند.

در ادامه، بازیکنان ننگرهار به توپ زنی پرداختند و هدف داده شده را در آور 47.4 آور و با از دست دادن تنها 4 بازیکن تکمیل کردند تا مسابقات یاد شده را با تفاوت 6 دوش به برتری برسند. در بخش توپ  زنی برای ننگرهار نجيب تره کی 121، شوکت زمان81 (بدون خارج شدن از زمین) و پښتون سرفراز 24 دوش انجام دادند اما در بخش توپ اندازی محمد اقبال و نويد احمد هر کدام 2 بازیکن حریف را از زمین بازی خارج ساختند.

این مسابقات در حالی به پایان رسید که نجيب تره کي لقب بهترین بازیکن بازی فینال را گرفت، زبیداکبری از تیم ننگرهار بهترین بازیکن تورنمنت انتخاب شد، نجات مسعود لقب بهترین توپ انداز مسابقات را بدست آورد، منيراحمد کاکړ بهترین توپ زن و وحيد الله شفق برای بار دوم بازیکن جوان مسابقات لقب گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала