Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تغیر بازی های سه روز اول و هفته چهارم لالیگا

© Sputnik / Кирилл Каллиников /  مراجعه به بانک تصاویر لالیگا
لالیگا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تصمیم قاضی سانچزی مگرو سبب تغییر سه بازی دور اول و برنامه بازی های دور چهارم شد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از تصمیم قاضی آندرس سانچز مگرو مبنی بر ممنوعیت انجام بازی فوتبال در روزهای دوشنبه اما اجازه آن در روزهای جمعه، سازمان لالیگا را مجبور به تغییر تقویم برای افتتاحیه سه دوره از مسابقات كرد، در حالی كه برنامه مربوط به دور چهارم نیز منتشر شده است.

لالیگا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
احتمال برگزاري رقابت هاي لاليگا در روزهاي جمعه

بازی تیم های فوتبال ایبار، مایورکا، وایودولید و رئال بتیس که در ابتدا قرار بود دوشنبه 19 آگست برگزار شود، به ترتیب به ساعت 17:00 و 20:00 و یکشنبه 18 آگست، ساعت 21:00 منتقل شدند اما بازی دو تیم بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در جمعه 16 آگست همچنان به عنوان بازی افتتاحیه لالیگا سانتاندر 2019/20 باقی می ماند.

دیدار لگانس با اتلتیکومادرید در مرحله دوم هم اکنون یکشنبه 25 آگست ساعت 19:00 برگزار می شود، در حالی که بارسلونا - بتیس ساعت 21:00 برگزار می شود، از آنجایی که هیچ بازی برای دوشنبه در مرحله سه به پایان نرسیده بود، این بازی ها دست نخورده باقی می مانند.

ولی دور چهارم از جمعه 13 سپتامبر با میزبانی بتیس در ختافه آغاز می شود اما دیدار مهم این رقابت ها در حالی رخ می دهد که والنسیا روز شنبه ساعت 21:00 در نیوکمپ دیدار می کند و در فینال کوپا دل ری نیز حضور خواهد یافت.

با وج.ود یک روز کمتر برای بازی کردن، لالیگا هنوز موفق شده است بازی ها را در دور چهارم و در ده بازه زمانی مختلف برنامه ریزی کند، این فرمی است که می توانست برای تمامیت مبارزات انتخاباتی از آن استفاده کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала