Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال به جذب نیمار خوشبین است

© Sputnik / Нина Зотина /  مراجعه به بانک تصاویر نیمار تیم ملی برازیل
نیمار تیم ملی برازیل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به نظر میرسد نیمار به دروازه های ورودی رئال مادرید نزدیک تر شده است و این بازیکن در رادار جدی تیم تحت هدایت زیدان قرار دارد.

 به گزارش اسپوتنیک، منابع نزدیک به باشگاه فرانسوی ادعا کرده اند، نیمار در حال اقدامات لازم برای خروج از پی اس جی است تا بتواند در طی هفته های آتی به رئال مادرید نقل مکان کند، زیر زیدان اصرار زیادی دارد تا مدیران مادرید این بازیکن را به خدمت بگیرند.

نیمار - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
لج بازی پی اس جی با بارسا؛ به رئال قرضی میدهیم به بارسا نه

از سویی هم ناصرالخلیفی رئیس پی اس جی نیز به این بازیکن اجازه داده است تا با مدیران رئال مذاکره کند. چیزی که مهم گزارش شده این است که پاریسی ها به هیچ عنوان تمایلی برای فروش نیمار به بارسلونا نیستند و میخواهند پس از توافق با رئال مادرید، این بازیکن را راهی دشمن دیرینه کاتالان ها کنند.

اما موضوعی که به نظر میرسد یک چالش بزرگ برای لوس بلانکوس باشد، مشکل هزینه خرید نیمار است. با توجه به هزینه هنگفتی که رئال تا به این جای کار در بازار نقل و انتقالات انجام داده است، پرداخت مبلغ مورد نظر پی اس جی که قطعن بین 200 تا 300 میلیون یورو خواهد بود، کار آسانی نخواهد بود.

به این ترتیب باید این انتظار را داشت که پرس و مدیران زیر دستش به فکر فروش چند بازیکن از جمله بیل و خامس باشند تا بتوانند هزینه خرید نیمار را فراهم کنند. پنجره نقل و انتقالات تابستانی در تاریخ 2 سپتمبر به پایان میرسد و باید تا آن زمان منتظر اخبار زیادی در خصوص این انتقال باشیم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала