19:09 20 سپتمبر 2021
ورزش
دریافت لینک کوتاه
0 0 0
ما را در دنبال کنید

خبری که به نقل از خبرنگار ESPN نشر شده بود تصحیح گردید و این گزارشگر آنرا جعلی خواند.

به گزارش اسپوتنیک، گزارش انتشار یافته در مورد توافق PSG و رئال مادرید در مورد نیمار، بخاطر غیرواقعی بودن گزارشگر آن، کذب خوانده شد.

خوزه رودولفو للماس توئیت کننده این خبر، پیش از این نگاشته بود: نیمار بازیکن رئال مادرید خواهد بود. اصل توافق بین دو باشگاه.

این فرد در حالیکه به عنوان یک روزنامه نگار ESPN معرفی شده بود، اما در نهایت ثابت شد که او در این شبکه هیچ وظیفه یی به عنوان خبرنگار ندارد.

در گزارش قبلی آمده بود که به اساس توئیت خبرنگارESPN، پاری سنت ژرمن با مادرید در مورد انتقال نیمار موافقت می کند و حالا عمر از ESPN این خبر را رد کرده و نوشته: ما از نشر چنین خبرهای دروغین بسیار متأسفیم، صحت این خبر را در آینده بررسی خواهیم کرد.

مرتبط:

موافقت احتمالی پاریسی ها با رئال برای فروش نیمار
قوانین اظهار نظر بحث
نظر از طریق اسپوتنیکنظر از طریق فیسبوک
  • نظر