Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: احتمال هر نوع اتفاقی در مورد نیمار وجود دارد

© AFP 2023 / Glyn KIRK Real Madrid's French coach Zinedine Zidane attends a press conference at Wembley Stadium, in north London, on October 31, 2017
Real Madrid's French coach Zinedine Zidane attends a press conference at Wembley Stadium, in north London, on October 31, 2017 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید

به گزارش اسپوتنیک، زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید در پاسخ به پرسش خبرنگاران در پیوند به احتمال حضور نیمار در مادرید گفته است که تا پایان پنجره نقل و انتقالات لالیگا، احتمال ‌رخ‌دادن هر گونه اتقافی می‌رود.

Neymar during World Cup's quarterfinals match between Brazil and Belgium in Kazan - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
نشر خبر دروغین در مورد انتقال نیمار به رئال

پیش از این نیز خبرهای بسیاری در پیوند به مذاکرات پاری‌سن‌جرمن و رئال مادرید بر سر انتقال این ستاره برازیلی وجود داشته است. کهکشانی‌ها تاکنون به گونه‌ی رسمی پیشنهادی برای جذب او ارائه نکرده است. در همین حال هواداران تیم پاریسی از رفتار این بازیکن بسیار عصبانی هستند و در بازی شب گذشته این تیم برابر "الپیک نیم" با در دست داشتن بنرها و سر دادن شعارهای توهین‌‌آمیز خواهان جدایی ستاره برزیلی از تیم خود شدند.

 سر مربی رئال مادرید پس از دیدار رئال مادرید برابر رم که با تساوی 2 - 2 در وقت قانونی بازی و پیروزی رم در ضربات پنالتی همراه بود، در پیوند به احتمال پیوستن نیمار به تیم خود صحبت کرد و گفت: "نیمار در رئال نیست، اما همه موضوعات در پیوند به او در تاریخ 11 سنله مشخص خواهد شد. تا ان زمان احتمال هر گونه اتفاقی ممکن است. ما اکنون با با هم خوش هستم و صرفا در این باره فکر می کنیم. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала