Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تاتنهام آماده معامله جدید با اریکسن است

© Sputnik / Георгий Зимарев /  مراجعه به بانک تصاویر کرستین اریکسن
کرستین اریکسن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تاتنهام آماده‌ای پرداخت دو صدهزار پوند دستمزد در هفته، برای اریکسن است.

به گزارش اسپوتنیک، تاتنهام آماده پرداخت دوصدهزار پوند دستمزد در هفته‌ای برای اریکسن است. اما نگرانی هایی وجود دارد که حتی ممکن است این مسئله برای ترغیب ستاره دانمارکی به توافق نامه جدید کافی نباشد.

کرستین اریکسن - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
اریکسن کلید انتقال پوگبا به رئال

اریکسن پیشین از گفته بود که که در زمان تصمیم گیری‌، پول تنها مورد توجه نخواهد بود. اسپورها ناامید از تمدید قرارداد اریکسن هستند و مایل به ارائه 200هزار پوند دستمزد در هفته به این هافبک هستند که دو برابر دستمزد سابق او است. در همین حال، اریکسن هیچ تضمینی در مورد اینکه حاضر به امضای توافق نامه جدید است، ارائه نکرده است و تمایل خود برای بازی در یکی از ابرقدرت های فوتبال اروپا را نیز پنهان نکرده است.

قرارداد کریستن اریکسن، هافبک دانمارکی تاتنهام یک سال دیگر با این تیم به پایان می‌رسد. به نظر می‌رسد که اسپرز قادر به تمدید قرارداد این بازیکن  نخواهد بود. در اوایل تابستان اخباری در مورد احتمال انتقال اریکسن به رئال مادرید و در روزهای پایانی منچستریونایتد منتشر شد اما برچسب 130 میلیون یورویی برای بازیکنی که تنها یک سال قرارداد دارد، باعث انصراف مشتریان کریستن اریکسن شد تا در نهایت این بازیکن یک فصل دیگر هم در تاتنهام ماندنی شود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала