Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا پول کافی برای خرید نیمار ندارد

© Sputnik / Евгения Новоженина /  مراجعه به بانک تصاویر نیمار Russia World Cup Brazil Training
نیمار Russia World Cup Brazil Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا در حاضر به دلیل مشکلات مالی توانایی خرید نیمار را ندارد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از تلگراف، بارسلونا در حاضر مشکلات مالی بساری دارد و از همین‌رو برای خرید نیمار، راکتیچ و تودیبو به علاوه 60 الی  80 میلیون یورو را پیشنهاد داده بود که پاری‌سن‌جرمن با آن سر سازگاری نشان نداد. بارسلونا در بازار نقل و انتقالات هزینه بسیاری به خرچ داده اند. از همین‌رو وضعیت مالی خوبی ندارد.

ریوالدو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ریوالدو: نیمار به رئال برود به بارسا خیانت نکرده

گزارش سالانه این باشگاه نشان می‌دهد که بارسلونا سود چندانی در خرید بازیکنان نداشته است. در ماه اکتبر سال گذشته، این باشگاه درآمد سالانه‌اش را 633 میلیون یورو تخمین زده بود. به همین دلیل بارسا تمایلی به امضای نیمار از پی‌اس‌جی در این تابستان ندارد. بر اساس گزارش تلگزاف، سران این باشگاه برای پرداخت حقوق بازیکنان خود، بارسا در طول فصل 2017-18 درخواست دریافت  140 میلیون یورویی از یک بانک نیویورک را دریافت کرد. در واقع ، بارسا در حال حاضر و با توجه به وضعیت مالی این باشگاه کاتالانی‌ها پول کافی برای امضای نیمار ندارد.

از سوی هم روز گذشته نخستین دور مذاکرات بارسا و پی اس جی برای نیمار شروع شد و بی نتیجه ماند. در این جلسه طبق ادعای مارکا و اسپورت، فاش شده است که پی اس جی چه گزینه هایی از رئال را مدنظر دارد. لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی به عنوان نماینده باشگاهش در جلسه مذاکره، برای تحت فشار گذاشتن بارسا اعلام کرد که با رئال هم در مذاکره هستند و اینکه از این باشگاه تقاضای وینیسیوس و لوکا مودریچ را در ازای انتقال نیمار داشته اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала