Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمایت سانه از مسی در برابر فن‌دایک

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر سانه
سانه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سادیو مانه از لیونل مسی برای کسب توپ طلا در مقابل ویرژیل فن دیک حمایت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، سادیومانه، مدافع لیورپول از لئونل مسی ستاره آرژنتینی بارسلونا حمایت کرد و گفته است که او شایسته توب طلای این سال در برابر فن دایک است.  مانه باور ندارد که این کافی باشد تا کاپیتان 32 ساله بارسلونا را از گرفتن یک رکورد ششم متوقف کند.

FC Barcelona's Lionel Messi reacts after scoring during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Atletico Madrid at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Sunday, March 4, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پیشنهاد مسی به نیمار؛ به رئال نرو

پیش از دیدارسوپر جام با چلسی، از ستاره لیورپول پرسیده شد که اگر مسی برنده جایزه توپ طلا شود، احساس ناامیدی می کند. مانه پس از شنیدن این پرسش ناراحت شد و با یک "نه" ساده پاسخ داد. این ستاره سنگالی باشگاه لیورپول در ادامه گفت: "من این را تشخیص خواهم داد که او شایسته پیروزی آن است. مطمئا همه مسی را می شناسند. بنابراین لازم نیست که توصیف کنم که او چقدر خوب است."

فن دیک 28 ساله، به طور گسترده‌ای در تلاش به چالش کشیدن مسی برای دریافت جایزه توپ طلا در اواخر سال جاری است. این ستاره سرخ‌پوشان در صحبتی که با خبرنگاران داشت گفت: "فکر می کنم مسی بهترین بازیکن جهان است." "او تا زمانی که بازی کند سزاوار آن است. بنابراین توپ طلا چیزی نیست که من به آن فکر می کنم".

مسی فصل گذشته کفش طلای اروپا را به خانه برد و بارسلونا عنوان لالیگا را از آن خود کرد. اما طلسم بارسا دچار دلخوری شد زیرا لیورپول یک برگشت نیمه تمام فینال لیگ قهرمانان اروپا را به همراه داشت تا قهرمان اسپانیا را از این رقابت ها خارج کند.

ششمین توپ طلا برای مسی او را به عنوان رکورددار صریح رقیب کریستیانو رونالدو جلو می برد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала