Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بن‌بست در مذاکرات پی‌اس‎‌جی با بارسا و اجازه نیافتن نیمار در تمرینات تیمی

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر نیمار جونیور
نیمار جونیور - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
برایند مذاکرات باشگاه‌های بارسلونا و پی‌اس‌جی بر سر انتقال نیمار بی‌نتیجه بوده است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه اکیپ، مذاکرات میان مقام‌های دو باشگاه بارسلونا و پاری‌سن‌جرمن بر سر انتقال نیمار به نیوکمپ به بن‌بست مواجه شده است. پیش از این دو باشگاه تا اندازه به توافق‌های دست یافته بودند. اکنون سران پی‌اس‌جی پافشاری روی رقمی دارند که آبی‌اناری‌ها حاضر به پرداخت ان نیست.

نیمار Russia World Cup Brazil Training - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بارسا پول کافی برای خرید نیمار ندارد

این ستاره برازیلی که تا سال 2022 با ای باشگاه پاریسی قرارداد دارد، خواهان جدایی از این تیم است و در تلاش برگشت به بارسلونا است. پاریسی‌ها اما، تحت هیچ گونه شرایطی حاضر به فروش این بازیکن با رقم پیشنهادی بارسا نیست. سران این باشگاه اما حاضرند که با رقم صد میلیون یورو جمع دو بازیکن بارسلونا به این انتقال توافق کنند.

نشریه "اسپورت" نیز ادعا کرده است که باشگاه‌های رئال مادرید و بارسلونا پیشنهادهایی برای جذب نیمار 27 ساله به پاری‌سن‌جرمن داده‌اند که پاریسی‌ها با آن توافق نکرده اند. کاتالانی‌ها در تلاش پرداخت 100 میلیون یورو به علاوه در اختیار قرار دادن کوتینیو یا راکیتیچ به پی‌اس‌جی، نیمار را به نوکمپ بازگرداند.

بر اساس این گزارش، رئال مادرید نیز رقم خاص همراه با دو بازیکن (گرت بیل  خامس رودریگس) را برای جذب نیمار به پاریسی‌ها پیشنهاد داده اند، اما مدیران پی‌اس‌جی وینیسیوس جونیور را می‌خواهند که رئالی‌ها با آن موافق نیستند.

در همین حال رسانه‌های برازیلی گزارش داده اند که باشگاه فرانسوی تصمیم گرفته نیمار به دور از بقیه حضور داشته و تمرینات گروهی پاری سن ژرمن را ترک کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала