Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ويدال گزينه جديد بارسا براي خريد نيمار

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر نیمار
نیمار - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک نشریه فرانسوی ادعا کرده است بارسلونا در مذاکرات خود با پی اس جی برای جذب نیمار، آرتورو ویدال، هافبک چیلیایی خود را هم به پاریس پیشنهاد داده است.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه لو پاریسین گزارش داده است، در جریان مذاکرات اخیر دو باشگاه بارسلونا و PSG در شهر پاریس درباره انتقال نیمار به بارسا، مذاکراتی که به نظر میرسد فعلا متوقف شده است مدیران بارسا علاوه بر بازیکنانی که پیش از این به نامهایشان اشاره شده بود آرتورو ویدال، ستاره چیلیایی خود را هم به عنوان بخشی از معامله با باشگاه فرانسوی برای نیمار پیشنهاد داده‌ است، جالب اینجا است که نام ویدال در فهرست بازی امروز بارسا مقابل بیلبائو به چشم نمی‌خورد.

 

نشریه فرانسوی مدعی شده در دیدار پنج شنبه مدیران دو تیم علاوه بر کوتینیو، نام آرتورو ویدال هم از سوی هیات بارسلونا مطرح شده و این دو بازیکن به PSG پیشنهاد داده شده‌اند. این خبر در روزی اعلام شد که ارنستو والورده فهرست تیم خود برای اولین دیدار فصل لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو را اعلام کرد و در آن از نام ویدال خبری نبود. 

پاریسین می‌گوید با اینکه PSG علاوه بر دریافت بازیکن از بارسا خواهان پرداخت 100 میلیون یورو از این تیم است ولی مدیران بارسا می خواهند بدون پرداخت پول نقد اغین بازیکن را به خدمت بگیرند و به همین خاطر است که کوتینیو و ویدال را پیشنهاد کرده‌اند. اما PSG تا این لحظه از این پیشنهاد استقبال نکرده و به آن پیشنهاد منفی داده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала