Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی لایق توپ طلاست

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر مسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرنکی دی یونگ هافبک هالندی جدید بارسلونا که تابستان کنونی از آژاکس به این تیم پیوسته از مسی هم تیمی اش در بارسا برای بردن توپ طلای 2019 حمایت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، فرنکی دی یونگ امشب در لالیگا اولین بازی خود را با بارسا در سن مامس در برابر بیلبائو انجام خواهد داد. هافبک هالندی پیش از آغاز لالیگای این فصل ، مصاحبه ای با لاوانگاردیا انجام داد که در آن در مورد احساسات خود صحبت کرد و توضیح داد که چه چیزهایی برای بهبود وجود دارد و این مسئله را روشن کرد که او از این رقابت که در بارسا وجود دارد برای کسب مکانی در خط میانی نمی ترسد.

با تنها 22 سال، فرنکی دی یونگ اعتراف می کند که جنبه های بسیاری وجود دارد که وی هنوز هم باید به پیشرفت خود ادامه دهد:

 به عنوان مثال: " پاس های بلند. همچنین تعداد پاس های تعیین کننده را باید افزایش دهم، باید گل های بیشتری بزنم ، اگرچه ویژگی اصلی بازی من نیست ... "،

با توجه به احساساتی که وی بعد از یک ماه همکاری با هم تیمی های جدیدش دارد ، دی یونگ توضیح می دهد که "ارتباط با تیم بسیار خوب است. شرکا خیلی به من کمک می کنند. "

دی یونگ علیرغم رقابت عالی، احساس می کند که برای یک مکان در میانه میدان باید بجنگد.

"من از این نمی ترسم طبیعی است وقتی برای بارسلونا بازی می کنید، رقابت زیادی وجود دارد. من این را قبل از آمدن می دانستم و اگر می ترسیدم که قرارداد را امضا نمی کردم اینجا ما یک سری از هافبک های برتر هستیم و فقط سه نفر می توانند بازی کنند. من سعی خواهم کرد اطمینان حاصل کنم که من یکی از برگزیدگان هستم. "

دی یونگ اعتراف می کند که او از DNA بارسا خوشحال است. "من فکر می کنم با تمام بازیکنان بدون تمایز هماهنگی خوبی با فوتبال دارم ، اگرچه به اصطلاح DNA بارسا را ​​تشخیص می دهم زیرا بسیار واضح است و به دلیل اینکه شباهت هایی با آنچه در آژاکس انجام دادیم وجود دارد.

"من واقعاً آن سبک را دوست دارم. امیدوارم که بتوانیم در هر بازی آن را به مردم نشان دهیم و خوب بازی کنیم. عناوین برنده البته ، اما وقتی در بارسا یا آژاکس بازی می کنید باید به شیوه کرایف خوب بازی کنید. این بخشی از باشگاه است"

دی یونگ تعجب خود را از حضور در بین ده نامزد جایزه بهترین بازیکن مردان اعلام شده توسط فیفا اذعان کرد. "من صادقانه انتظار نداشتم آنجا باشم ، جای تعجب بود. البته این به من افتخار می کند ، اما برای من مسئله بزرگی نیست.

دی یونگ می گوید: "فکر می کنم توپ طلایی بزرگتر از" جایزه د بست "است. علاوه بر این ، مسی آن را خواهد برد،آن را سزاوار است و هر برنده دیگری برای من ناراحت کننده خواهد بود." وی در مورد فن دایک هم تیمی اش در تیم ملی هالند می گوید: "عالی است ، اما شما نمی توانید آن را با مسی مقایسه کنید ، که بهترین راه است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала