Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تیته: نیمار به من گفت که در کمال آرامش است

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر نیمار جونیور
نیمار جونیور - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیته، سرمربی تیم ملی برازیل در مورد شرایط کنونی ستار تیمش گفته که نیمار به او صحبت کرده و گفته است که نگران شرایط پیش آمده نیست.

به گزارش اسپوتنیک،  تیته، سرمربی تیم ملی برازیل در مورد شرایط ستاره تیمش صحبت کرده است. این سرمربی با تجربه برازیل گفته است: "نیمار در تمرینات تاکتیکی پی‌اس‌جی شرکت نمی‌کند اما در تمرینات دیگر حضور دارد. او در شرایطی است که می‌تواند بازی کند".

نیمار جونیور - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ویدیوی که نشان می‌دهد چرا بارسا و رئال به دنبال نیمار هستند

نیمار این روزها سرخط خبرهای فتبال جهان است و آینده او در عرصه باشگاهی در هاله از ابهام است و مشخص نیست که او فصل پیش رو به کجا خواهد رفت. اما تیته اعلام کرد که اخیرا با نیمار در این رابطه با او صحبت کرده است و گفته است:"نیمار به من گفت که در کمال آرامش است. مذاکراتی در جریان است و او منتظر است که پاری‌سن‌جرمن شرایطش را مشخص کرده و مشکلش را حل کند".

در همین حال، این احتمال وجود خواهد داشت تا در نخستین بازی ملی وینیسیوس نیمار در کنار او  در زمین باشد. تیته روز گذشته لیست بازیکنان فراخوانده به اردوی برزیل برای دو بازی دوستانه سلسائو در ماه سپتامبر را اعلام کرد. آنها در روز پنجم سپتامبر در میامی آمریکا مقابل کلمبیا به میدان خواهند رفت و یازدهم سپتامبر در لس آنجلس مقابل پرو قرار خواهند گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала