Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دمبله در بارسا ماندنی شد

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر Russia World Cup France Arrival
Russia World Cup France Arrival - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدیر برنامه های عثمان دمبله از بارسا اعلام کرده که باوجود پیشنهادهای بزرگ، این ستاره در این تیم خواهد ماند.

به گزارش اسپوتنیک، ناراحتی های بین عثمان دمبله و سران بارسا در روزهای اخیر بخاطر مصدومیت او در بازی اول فصل به وجود آمده بود که پس از آن خبرهایی در مورد جدایی این بازیکن مطرح شد ولی با وجود آنهم اکنون مدیر برنامه های دمبله اعلام کرده است که علی رغم پیشنهادهای زیاد، ستاره فرانسوی در بارسلونا خواهد ماند.

دمبله - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مصدومیت دمبله انتقال رافینیا را دشوار کرد

پس از مصدومیت وی در جریان بازی با اتلتیک بیلبائو، او در معاینات پزشکی حضور نیافت و اعلام شدن 5 هفته دوری او از میادین، شایعات جدایی او قوت گرفت، ولی مدیر برنامه‌های او به نشریه اکیپ گفته است:" می‌خواهم در مورد وضعیت عثمان دمبله خیلی روشن و صریح بگویم، او حتی برای یک لحظه هم به فکر ترک باشگاه بارسلونا نیست."

او افزود: "عثمان در بارسلونا خوشحال است و با وجود پیشنهادهای متعدد از چندین باشگاه بزرگ اروپایی، تصمیم گرفت در بارسلونا بماند. متاسفانه مصدومیت در مسیر او مانع ایجاد کرده ولی روی موفقیت او تاثیری نخواهد داشت و دمبله خیلی زود برخواهد گشت". 

گفتنی است که مهاجم 22 ساله فرانسوی در تابستان 2017 از دورتموند به جمع کاتالان ها پیوست و برای این تیم تا کنون 20 گل ثبت کرده اما در این مدت، بارها مصدوم شده و نیز با مدیریت باشگاه سر سازگاری نداشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала