Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد کرگر از تاکتیک لمپارد برای چلسی

© AP PhotoChelsea FC fans
Chelsea FC fans - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جیمی کرگر بازیکن سابق چلسی از بازی فرانک لمپارد انتقاد کرده و تماشای بازین این تیم را همچون تماشای بازی بسکتبال عنوان کرد.

به گزارش اسپوتنیک، جیمی کرگر بازیکن سابق تیم فوتبال لیورپول در مورد تاکتیک فرانک لمپارد سرمربی چلسی انتقاد کرد و می گوید احساس می کند بازی چلسی مثل آن است که گویا بازی بسکتبال را تماشا می کنید.

کرگر 41 ساله می گوید: لمپارد پس از سه بازی در لیگ برتر، بدون پیروزی باقی مانده و آخرین نتیجه آن تساوی 1-1 برابر لستر است و به اعتقاد وی که عدم سازماندهی مشخصی در تیم چلسی وجود دارد.

چلسی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
چلسی 1 – لستر 1؛ توقف شاگردان لمپارد در شب درخشش هازارد جدید+خلاصه بازی

این کارشناس اسکای اسپورت اضافه کرد: "ایده فرانک بسیار مشهور است و این راهی است که مربیان برتر می خواهند بازی کنند. هر کلیپی که نگاه می کنم یک فضای 40 در 40 مربع وجود دارد. آنها در یک حمله سازماندهی نمی شوند.

در ادامه کرگر افزود: "بیرون رفتن خیلی آسان است، به همین دلیل تبدیل به یک بازی بسکتبال می شود."

کرگر همچنین سزار آزپیلیکوئتا، جورجینیو و ویلیان را نیز انتقاد نمود. او به ویژه از ویلیان عصبانی بوده و می گوید: "ویلیان، که من کاملاً عاشقش هستم، اگر فرانک می توانست جایگزینی دیگر برای او داشته باشد، او را از او دور می کرد، او بد بود."

آزپلکویتا با انتقادهای زیادی رو به رو شده است، اما آمارها نشان می دهد که وی به دلیل زمان بازی حیرت انگیز، از خستگی رنج می برد. بازیکنان باتجربه مانند جورجینیو پرواز می کنند، این چالش را ایجاد نمی کنند و بعد از آن وسط زمین سوراخ های بزرگی وجود دارد. بیرون رفتن خیلی راحت است، به همین دلیل مثل یک بازی بسکتبال است. آنها احتمالاً باید واقعاً بازی را از دست می دادند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала