Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقال نیمار به یوونتوس به نفع رونالدو خواهد بود

© Sputnik / Alexei Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر Neymar during World Cup's quarterfinals match between Brazil and Belgium in Kazan
Neymar during World Cup's quarterfinals match between Brazil and Belgium in Kazan - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ریوالدو اسطوره برزیلی اسبق باشگاه های بارسلونا و میلان، معتقد است انتقال نیمار به تیم فوتبال یوونتوس میتواند با ارتباط خوبی که رونالدو با نیمار دارد تسریع شود و این دو زوج خوفناکی را در خط حمله بیانکونری می سازند.

به گزارش اسپوتنیک، جدیدا گزارش هایی منتشر شده است که ادعا می کنند یوونتوس در حال آماده سازی پیشنهاد بازیکن به همراه پول برای نیمار است، با اعتقاد بر این که پائولو دیبالا به عنوان بخشی از این قرارداد پیشنهاد داده است.

و ریوالدو ترجیح می دهد که نیمار بجای بازگشت به بارسلونا به یووه بپیوندد، فقط برای دیدن اینکه او به درخشش خود را در کنار رونالدو فوق ستاره پرتغالی ادامه دهد.

ریوالدو به بت فیرگفته است: "این انتقال تنها در صورتی کامل خواهد بود که بارسلونا تصمیم بگیرد که روی او سرمایه گذاری کند زیرا او یک بازیکن گران قیمت است و حالا به نظر می رسد یوونتوس نیز به فکر امضای نیمار است.

"این بسیار عالی خواهد بود که او در کنار کریستیانو رونالدو بازی کند. من معتقدم که CR7 خیلی دوشت دارد که نیمار را در کنار خود داشته باشد، زیرا برزیل در تمام فصل با پاس های گل و گل ها به او بسیار کمک می کند.

"حتی تصور می کنم آنها با بازی درخشان ترکیب کنند و نیمار نیز می تواند با به اشتراک گذاشتن مسئولیت کمک کند زیرا یوونتوس اکنون تنها یک ستاره بزرگ دارد. این یک حرکت مفید برای بازیکنان و به طور طبیعی برای این باشگاه خواهد بود.

وی گفت: "با توجه به اینکه نیمار مایل به ترک PSG است ، مهم است که انتقال این ستاره برازیلی قبل از پایان مهلت در پایان ماه انجام شود، همه اینها ماندن وی در فرانسه را دشوار میکند.

وی گفت: "او مدتی در مقابل او تمام هواداران خواهد داشت و هرگز فریب خوردن هواداران باشگاه خود آسان نیست. بله ، نیمار از شخصیت كافی برخوردار است كه در صورت لزوم از عهده آن برآید و به هر حال ارزش خود را اثبات كند ، زیرا او بازیکن خوبی است. "

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала