Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای روزنامه‌های كاتالان؛ نيمار فقط به رئال فروخته می‌شود

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Чемпионат мира - 2014. Матч за третье место. Бразилия - Нидерланды نیمار
Футбол. Чемпионат мира - 2014. Матч за третье место. Бразилия - Нидерланды نیمار - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روزنامه‌های کاتالان می‌گویند پی‌اس‌جی مذاکراه با بارسلونا بر سر انتقال نیمار توقف داده و تنها با رئال مادرید مذاکره می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، دو روزنامه‌ای کاتالان اسپورت و موندودپورتیوو گفته است که باشگاه پاری‌سن‌جرمن روند مذاکره با بارسلونا بر سر انتقال نیمار را توقف داده و تنها با رئال مادرید در این مورد مذاکره می‌کند. بر اساس گزارش این روزنامه‌ها، آبی‌اناری‌ها هنوز هم برای جذب نیمار امیدوار هستند. آنان تلاش دارند تا اخرین شانس شان را نیز آزمایش کنند.

نیمار تیم ملی برازیل - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
روزهای دشوار نیمار در پی‌اس‌جی

در حال حاضر اختلاف میان دو باشگاه بر سر انتقال این ستاره برازیلی بسیار است. سران بارسلونا به این باروند که مدیران پی‌اس‌جی کاشکنی می‌کنند و نمی‌خواهند نیمار به بارسلونا بازگردد. اما روزنامه اسپورت در مطلبی در این باره گفته است که سران بارسا تا مسدودشدن پنجره نقل وانتقالات هر آنچه در توان دارند استفاده خواهد کرد. سران بارسلونا به این باور اند که اکنون توپ در میدان پاریسی‌ها است. روزنامه اسپورت در این مورد می‌گوید، کاتالانی‌ها حاضر به پرداخت 160 میلیون یورو برای جذب نیمار است که یک قسط آن در حال حاضر و قسط دوم در جولای 2020 پرداخت شود.

این روزنامه به نقل از منابع خود می‌گوید سران بارسا این را می‌دانند که رئال مادرید در حال بازی کردن با کارت‌های خود بوده و از اوایل ماه آگست با پاریسی‌ها وارد مذاکرات رسمی شده اند. آبی‌اناری‌ها در آغاز نگران ورود کهشکانی‌ها به ماجرای نیمار بودند اما اکنون به صورت قطعی می‌داند که رئال مادرید به صورت جدی نیمار را نمی‌خواهد و تنها به نگرانی‌های بارسا در این خصوص می‌افزایند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала