Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صبر بارسایی‌ها لبریز شد؛ نیمار! بگو به رئال نمی‌روی

© Sputnik / Нина Зотина /  مراجعه به بانک تصاویر نیمار جونیور Russia World Cup Brazil Training
نیمار جونیور  Russia World Cup Brazil Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدیران باشگاه بارسلونا و دوستان صمیمی این ستاره برازیلی به این بارو اند که او برای بازگشت به جمع‌ آبی‌اناری‌ها تلاش نمی‌کند و این موضوع آنان را عصابی کرده است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از موندودپورتیوو، روند گفتگوهای بارسلونا و پاری‌سن‌جرمن بر سر نیمار به بن‌بست کامل رسیده است. پاریسی‌ها نمی‌خواهند نیمار را به بارسا واگذار کنند. آنان تمامی پیشنهادهای آبی‌اناری‌ها را رده کرده اند. سران بارسا به این باور اند که سران پی‌اس‌جی حتا به پیشنهادهای هنگفت مالی آنان نیز نظر منفی داده است. برای پاری‌سن‌جرمن که یک باشگاه فرانسوی – قطری است، نیمار به یک مسله حیثیتی مبدل شده است. سران این باشگاه پاریسی‌ به این باورند که بازگشت نیمار به بارسلونا، غرور آنان را خدشه‌دار خواهد کرد.

نیمار تیم ملی برازیل - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
روزهای دشوار نیمار در پی‌اس‌جی

مذاکرات هیئت بارسا و پی‌اس‌جی در هفته گذشته بی‌نتیجه پایان یافت. پی‌اس‌جی بیش از هر چیزی برای انتقال نیمار به پول نیاز دارد. بارسلونا در حاضر با مشکلات مالی روبرو است. در همین حال، سران پی‌اس‌جی حاضر اند نیمار را به رئال واگذار کند. آنان در تماس با فلورنتینو پرز نیز در این خصوص داشته اند. آبی‌اناری‌ها اکنون بش از همیشه هراس از این دارند که نیمار راهی رئال شود. این درحالیست که رسانه های فرانسوی نیز به این بارو اند که نیمار به رئال نزدیک تر از بارسلونا است.

مدیران بارسا و دوستان صمیمی او در این باشگاه از نیمار خواسته اند که در یک نشست خبری یا با انتشار بیانیه در شبکه‌های اجتماعی، رسما بگوید که دوست دارد به بارسا برگردد تا به این ترتیب گزینه رئال کاملا از روی میز برداشته شده و پی‌اس‌جی مجبور به پذیرش خوساته های بارسلونا شود.

نکته مهم اینست که چرا نیمار تاکنون به این درخواست تن نداده است. اولویت برای نیمار در حال حاضر ترک پی‌اس‌جی است. او این را می‌داند که در صورت رد پیشنهاد رئال و با توجه به اختلافات بارسلونا و پی‌اس‌جی ممکن است سال بعد در پاریس بماند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала