Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو: من باعث پیشرفت مسی و او سبب پیشرفت من شده است

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتگالی یوونتوس می گوید که رقابت یک دهه او با مسی به نفع دو طرف بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، بخش دوم صحبت های کریستیانو رونالدو از شبکه تلویزیونی TVI پرتگال منتشر شد که در آن، رونالدو رابطه اش با مسی را خوب توصیف کرد.

او در این باره گفت: شک ندارم که من باعث پیشرفت مسی شده ام و نیز باعث شده که بازیکن بهتری شوم. این چنین رقابتها تحسین‌برانگیز اند.

من کارهایی که لئو تا حالا در دوران حرفه ایی اش انجام داده را تحسین می‌کنم و او هم پیش از این علناً گفته است که افسوس می‌خورد که من لالیگا را ترک کرده‌ام که این هم به خاطر همان رقابت زیبایی ماست. من با مسی رابطه حرفه‌ای بسیار فوق‌العاده‌ای دارم.

در ادامه کریس در مورد شام خوردن با مسی گفت: تا کنون ما با هم شام نخورده ایم اما شاید شاید در آینده چنین کاری انجام بدهیم، من هیچ مشکلی برای شام خوردن در کنار مسی ندارم، مسی آرژانتینی است، درست مثل همسر من.

کاپیتان پرتگال آینده اش را چنین خواند: من درهای بازگشت به تیم ملی را به خود نبسته‌ام و تا زمانی که قدرت و انگیزه داشته باشم، همیشه به تیم ملی کمک خواهم کرد. اما زمانی برای این تیم بازی نخواهم کرد که مرا نخواهد. بازی در جام جهانی قطر؟ راستش را بخواهید احتمالش را رد نمی‌کنم. فکر می‌کنم که می‌توانم در آنجا هم بازی کنم. با کشورش لحظات بسیار لذت بخشی را تجربه کرده ام به خصوص در پنج سال اخیر، از من نپرسید چرا اما من عاشق بازی برای کشورم هستم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала