Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ده بازیکنی که آینده آن‌ها مشخص نیست

CC0 / / Fire ball
Fire ball - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با نزدیک شدن به پایان پنجره نقل و انتقالات، هنوز 10 بازیکن بزرگ آینده شان مشخص نیست.

به گزارش اسپوتنیک، با آن‌که باشگاه های لیگ برتری به دلیل بسته شدن پنجره نقل و انتقالات نمی‌تواند بازیکن جذب کنند اما باشگاه های لالیگا، سری‌آ و بوندسلیگا شانس بیشتری برای تقویت بیشتر تیم های خود در روزهای آینده دارند و می‌توانند ده بازیکن زیر را جذب کنند.

1- نیمار

این بازیکن 27 ساله اعلام کرد که در تابستان پاریسن جرمن را ترک خواهد کرد و دو باشگاه اسپانیایی (بارسلونا و رئال مادرید) علاقه مند به جذب این بازیکن برازیلی هستند. پی اس جی برای افزایش رقم پیشنهاد برای نیمار به بارسلونا فشار می آورد اما دو طرف هنوز به توافق نرسیده و شانس ماندن نیمار به پی اس جی و یا رفتن به رئال مادرید هر روز افزایش می‌یابد.

2- خامس رودریگز

خامس کلمبیایی با وجود تمایل به ماندن در سانتیاگو، هنوز بازیکن قابل فروش محسوب می‌شود. اتلتیکو مادرید تمرکز خود را برای جذب رودریگو مورنو تغییر داده است و ناپولی حاضر نشد مقدار پیشنهادش را به این بازیکن افزایش دهد. حالا دیده شود که این بازیکن خواهد ماند یا رئال جدا خواهد شد.

3- رودریگو

بازیکن اسپانیایی والنسیا از بازیکنان مورد علاقه باشگاه اتلتیکو است و این بازیکن ممکن است به زودی راهی این تیم شود.

4- ناواس

ناواس خواهان جدایی است و زیدان نمی‌خواهد این بازیکن جدا شود و آینده این بازیکن نیز مشخص نیست.

5- دیبالا

یوونتوس می‌خواهد که این بازیکن را برای جذب نیمار از پی اس جی، در ازای بازیکنانی مانند امره جان، بلیزماتویدی و ماریو ماندزوویچ به باشگاه فرانسوی پیشنهاد کند.

6- سانچز

الکسس سانچزخواهان جدایی از یونایتد است و یونایتد هم می‌خواهد این بازیکن را به فروش برساند اما هیچ باشگاه به دلیل دست مزد بالای این بازیکن برای جذب او اقدام نکرده اند.

7- ایکاردی

مائوری با در یافت شماره هفت خواهان ماندن در اینتر شد ولی اختلافات همچنان پا برجاست و ممکن است این بازیکن جدا شود.

8- مارک روکا

این بازیکن مورد توجه بایرن قرار دارد و با این بازیکن توافق نیز صورت گرفته است اما اسپانیول خواهان فروش این بازیکن در این تابستان نیست و اسرار این بازیکن می‌تواند باعث این انتقال شود.

9- یورنته

این بازیکن اسپانیایی به دلیل آزاد بودنش از سراسر اروپا مورد توجه قرار گرفته است و احتمالاً مقصد بعدی اوی ایتالیا خواهد بود که ناپولی یا اینتر گزینه های اصلی وی هستند.

10- آنخل کوریا

آث میلان قبل از اینکه بتواند آنخل کوریا را جذب کند باید بازیکنانی را به فروش برساند زیرا اتلتیکو برای این بازیکن 40 میلیون یورو تقاضا کرده است. انتقال این کوریا به ایتالیا باعث می شود که رودریگو به اتلتیکو بپیوندد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала