Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حفظ پیروزی، مشکل تکراری تیم زیدان و رئال مادرید

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر زیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شب گذشه رئال مادرید در دومین دیدارش در فصل جدید رقابت های لالیگا مسابقه برده را در مقابل تیم وایادولید به سادگی با تساوی عوض کرد.

به گزارش اسپوتنیک، آنچه مسلم است، این است که به نظر میرسد تیم زیدان تا کنون با وجود این که فصل جدید رقابت ها آغاز شده است، توانایی حفظ پیروزی و نتیجه را در واپسین لحظات ندارد. طوری که تیم های قعر نشین جدول هم به خود این فرصت را میدهند تا از سراسیمه شدن خط دفاع دروازه این تیم را باز کنند.

زیدان - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
زیدان: به نیمار فکر نمی‌کنم

شب گذشته رئال مادرید به سختی و در دقیقه 82 توسط خلاقیت بنزما دروازه وایادولید باز کرد تا در آستانه کسب دومین سه امتیاز فصل قرار بگیرد، اما 6 دقیقه بعد فشار تیم حریف باعث شد تا آنان گل مساوی را دریافت کنند.

در واقع برای تیمی در کلاس رئال مادرید این مشکل یک خلع بزرگ است که زیدان سرمربی کهکشانی ها قطعا به آن پی برده است.

این که تمامی تیم ها به این باور رسیده اند که تیم رئال پس از گل زدن میتواند گل مساوی و یا شکست را دریافت کند، یکی دیگر از علت هایی است که به تیم ها انگیزه میدهد تا در مقابل این تیم بایستند.

موضوع دیگر نیز تغییر خاصی در سبک و روند بازی تیم زیدان در بازی دیشب دیده نشد. در واقع میتوان گفت این همان تیم فصل گذشته است، فقط مسابقات تغییر کرده است.

هر چند از خریدهای جدید رئال تنها یوویچ دیشب در 20 دقیقه پایانی نیمه دوم وارد میدان شد. سایر بازیکنان جدید این تیم مصدوم هستند.

با این حال به نظر میرسد رئال مادرید کیفیت لازم را ندارد و این شرایط بیشتر تیم را مجاب خواهد کرد تا برای جذب بازیکنانی مثل نیمار و پوگبا تلاش کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала