Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دوست دختر رونالدو: همیشه با لباس زیر و سکسی میخوابم

© AFP 2023 / Vincenzo PintoАргентинская модель Жоржина Родригес на церемонии открытия 75-го Венецианского международного кинофестиваля. // Sputnik / Ekaterina Chesnokova
Аргентинская модель Жоржина Родригес на церемонии открытия 75-го Венецианского международного кинофестиваля. // Sputnik / Ekaterina Chesnokova - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جورجینا رودریگز دوست دختر کریستیانو رونالدو فوق ستاره یوونتوس در خصوص زندگی شخصی اش با سی آر سون صحبت کرد است.

به گزارش اسپوتنیک، جینا که به تازگی یک شرکت لباس زیر را ایجاد کرده است در خصوص زندگی با یکی از مشهورترین فوتبالیستان دنیا این چنین گفته است: من همیشه با لباس زیر و سکسی میخوابم، چون احساس میکنم این کار مرد را خوشحال میکند.

Portuguese ace Ronaldo passes among enthusiast fans as he arrives to undergo medical checks at the Juventus stadium in Turin, Italy, Monday, July 16, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
افشای جزییات پرونده تجاوز رونالدو، سی آر سون حق سکوت داده است!

جینا علاوه بر این که به عنوان یک مدل کار میکند، مار چهار طفل کوچک نیز است، او هر روز صبح همانند تمامی مادرها پس از بیدار شدن از خواب لباس پوشیده و صبحانه را برای فرزندان و همسرش آماده خواهد کرد.

جورجیینا در طول روز با فرزندانش بازی میکند، پس از آن غذای چاشت را آماده میکند، با رونالدو ورزش میکنند و سپس به رختخواب میروند.

جینا با راه اندازی کمپین جدید لباس زیر برای زنان ، گفت که می خواهد از شهرت خود استفاده کند تا به زنان دیگر کمک کند تصویر مثبت بدن را حفظ کنند، وی گفت مهم نیست که در چه شکلی قرار دارند.

جینا گفت: "نکته خوب در مورد کار من این است که می توانم عکس ها را از خانه بارگذاری کنم و به تبلیغات بپردازم.

وی افزود: "وقتی دختر كوچكی بودم ، بسیار لاغر بودم و همیشه می خواستم چاق شوم. ولی حالا به این نتیجه رسیدم که شما برای این که زیبا باشید، باید لاغر باشید.

دوست دختر رونالدو در خصوص علایقش در زندگی نیز گفت: دوست دارم روزانه غذای سالم بخورم و ورزش کنم. هر از گاهی به هوسهایم تسلیم می شوم اما بیشتر روزها از خوردن شیرینی و چربی ها خودداری می کنم. من عاشق سبزیجات و گوشت هستم و رژیم مدیترانه ای را دنبال می کنم.

وی در پایان نیز گفت: "من فکر می کنم شما باید بیش از همه عاشق خود باشید و از زیبایی های خود نهایت استفاده را ببرید. همه ما متفاوت و منحصر به فرد هستیم. "

View this post on Instagram

Dulces sueños mi lindo ❤️

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on

View this post on Instagram

Felicidad siestera con mis vidas ❤️❤️❤️ #amimir #sweetdreams 💤

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала