Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیروزی 3 – 1 ستیزن‌ها برابر بورنموث

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر منچسترسیتی
منچسترسیتی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال منچسترسیتی در دیدار نفس‌گیر 3 – 1 ورنموث را شکست داد.

به گزارش اسپوتنیک، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، شاگردان گواردیولا برخلاف بازی‌ هفته گذشته برابر تانتهام، امشب خوش شانس بودند و 3 – 1  ورنموث را در ورزشگاه ویتالیتی شکست داد. ستیزن‌ها در دقیقه 15 این بازی توسط آگوئرو به گل رسید. بازیکنان ورنموث در دقیقه 37 توپ را به دروازه حریف رساندند، اما در محوطه با واکنش ادرسون بازیکن منچسترسیتی روبرو شد.

منچسترسیتی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
هفته سوم لیگ برتر انگلیس؛ ترکیب منچسترسیتی برابر بورنموث

ستیزن‌ها باز هم در دقیقه 43 سیتی به گل دوم رسید. پاس عالی داوید سیلوا با فرار استرلینگ همراه شد و او با ضربه ای دقیق گل دوم را نیز به ثمر رساند. اما در لحظات پایانی نیمه اول هری ویلسون با یک ضربه ایستگاهی فوق العاده موفق شد اختلاف را به حداقل برساند و نیمه اول با برتری 1-2 سیتی به اتمام رسید.

بورنموث در دقایق نخست نیمه دوم فرصت خوبی برا تساوی داشتند اما واکنش میزبان نگذاشت به گل برسند. پرتاب اوت اشتباه بازیکنان بورنموث باعث حرکت انفرادی داوید سیلوا در محوطه جریمه شد و در نهایت در شلوغی مقابل دروازه، سرخیو آگوئرو موفق شد گل سوم را به ثمر برساند.

در ادامه جریان بازی آرام شد. منچستری‌ها این میدانستد که پیروز میدان هستند. در دقیقه 85 سولانکه می توانست اختلاف را به حداقل برساند اما ضربه او در اختیار ادرسون قرار گرفت. در دقایق اضافیِ، سولانکه باز هم فرصت برای گلزنی پیدا کردند. اما مدافعان سیتی توپ را دور کردند. سرانجام دیگر اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و سیتی در دیداری نفس‌گیر 1-3 موفق شد بورنموث را شکست دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала