Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آقای خاص در انتظار یک تماس خاص

© AFP 2023 / Oli ScarffJosé Mourinho, entrenador de fútbol portugués
José Mourinho, entrenador de fútbol portugués - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با قوت گرفتن گمانه زنی‌ها در خصوص اخراج احتمالی "زین الدین زیدان" از رئال مادرید، ژوزه مورینیو به عنوان گزینه‌ای غافلگیر کننده با کهکشانی ها ارتباط داده شد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از دیاریو اسپورت، پرز گزینه بازگرداندن آقای خاص را در نظر دارد.   این سرمربی پرتگالی که تابستان سال روان پیشنهادهای بسیاری را برای مربیگری رد کرده، در انتظار بازگشت به رئال مادرید است.

زیدان - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
حفظ پیروزی، مشکل تکراری تیم زیدان و رئال مادرید

زین‌الدین زیدان پس از کسب سه عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی لالیگا با کهکشانی‌ها در فاصله سال‌های 2016 تا 2018، در جنوری سال گذشته در تصمیمی غافلگیرکننده از جمع این تیم جدا شد و پس مدت کوتاهی به برنابئو بازگشت. دور دوم حضور او در مادرید تا اینجای کار چندان موفقیت آمیز نبوده است. کهکشانی‌ها با هدایت او فصل 2018 – 2019  در لالیگا را ناامید کننده به پایان رسانده و فصل جدید را نیز با یک برد و یک تساوی شروع کرده اند.

مورینیو پس از اخراج از منچستریونایتد بدون تیم است. او در ماه‌های اخیر چند پیشنهاد از جمله پیشنهادات ملی را رد کرده است. آقای خاص به این بارو است که اگر قرار باشد او بار دیگر به دنیای مربیگری وارد شود، بهترین تیم برای او رئال خواهد بود. مورینیو پیشینه‌ای سه دوره مربیگیری کهکشانی‌ها را به عهده دارد. او سفیدپوشا را در سال 2012 با رکورد 100 امتیاز و 121 گل زده قهرمان لالیگا ساخت. پیش از این نیز، او پس از اخراج سولاری از گزینه‌های مورد توجه پرز بود، اما آن زمان او ترجیح زیدان را به برنابئو بازگرداند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала