Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال ماندن نیمار در پی اس جی قوت یافت

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر نیمار جونیور
نیمار جونیور - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوموند فرانسه میگوید امیر قطر قصدی برای فروش نیمار ندارد و مانع جدایی او شده است.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه اسپورت بر اساس ادعای لوموند فرانسه گزارش کرده است، تمیم بن حامد ال ثانی امیر قطر و مالک باشگاه پی اس جی، جدایی نیمار را به تعویق انداخته است، کسی که سال 2011 با خرج زیاد، پی اس جی را خریداری کرد، طبق ادعای این نشریه فرانسوی مانع جدایی نیمار شده است؛ در حالی که ستاره برازیلی مدت هاست قصد جدایی از پاریسی ها را دارد و حتی باشگاه نیز تا هفته گذشته موافق این مساله بود.

پس از دو پیشنهاد بارسا برای نیمار که از توقعات پی اس جی فاصله داشت و با توجه به اینکه رئال هیچ تحرک خاصی برای جذب نیمار از خود نشان نداده، به نظر پی اس جی هم تمایل خود برای فروش نیمار را از دست داده است. 

پی اس جی دو سال پیش برای جذب نیمار 222 میلیون یورو هزینه کرد و نمی خواهد که این بازیکن را با قیمتی پایین تر از دست دهد. امیر قطر نیز به حفظ نیمار برای افزایش شانس پی اس جی در لیگ قهرمانان اصرار دارد. تغییر رفتار هواداران پی اس جی در بازی شب گذشته و تشویق های نیمار در ورزشگاه نیز می تواند مرتبط با این قضیه باشد. با این حال در فاصله کمتر از یک هفته تا پایان نقل و انتقالات فوتبال اروپا به نظر فروش نیمار توسط پی اس جی به قول های اسپانیایی دور از انتظاراست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала