Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وینیسیوس تنها کلید انتقال نیمار به مادرید

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر وینیسیوس جونیور Футбол. Лига чемпионов. Матч "Реал Мадрид" - ЦСКА
وینیسیوس جونیور      Футбол. Лига чемпионов. Матч Реал Мадрид - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
طبق برنامه اسپانیایی جوگوونز، قهرمانان لیگ 1 فرانسه قصد جایگزینی نیمار با وینیسیوس را دارد.

به گزارش اسپوتنیک، پاری سن ژرمن تابستان امسال درتیتر اصلی روزنامه ها قرار داشته و بیشتر خبرها مربوط به انتقال یا عدم انتقال، نیمار جونیور، مهاجم باتجربه برزیلی خود است، اما خبر می رسد که یک هموطن جوان مرد سابق بارسا، هدف اصلی قهرمانان لیگ 1 است.

طبق گزارش های روز دوشنبه از برنامه اسپانیایی جوگوونز، مدیر ورزشی برزیلی این باشگاه لئوناردو، وینسیوس جونیور از رئال مادرید را در لیست خرید پی اس جی قرار داده است. اما پاسخ غول های اسپانیایی همچنان "نه" روشن است.

با توجه به اینکه این بازیکن 19 ساله در خطر این قرار دارد که دقایق زیادی را دوباره در این فصل در زیر نظر زیدان بدست نیاورد و نتواند بازی کند، لئوناردو امیدوار است از میل این ستاره جوان برازیلی برای بازی استفاده کند.

پیش از این PSG در عملیات  انتقال نیمار به مادرید درخواست کرده بود تا وینیسیوس را در جهت مخالف قرار دهد، اگرچه مبادله ستاره احتمالی آینده تیم برازیل و رئال مادرید با بازیکنی که نزدیکتر به پایان دوران حرفه ای خود قرار دارد، تصمیمی است که فلورنتینو پرز می داند فروش سختی برای لوس بلانکوس خواهد بود.

در همین حال روزنامه آاس ادعا کرده است که PSG در فکر آوردن وینیسیوس به پاریس است و فقط مایل به پیشنهادهایی است که انتقال دایمی این بازیکن را در ازای نیمار را در خود خواهد داشت.

 منابع نزدیک به مذاکرات به آاس  گفتند که طرف پاریسی فقط درصورتی که وینیسیوس بخشی از آن باشد، در مورد انتقال نیمار نظر مثبت خواهد داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала