Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقال نیمار به نیوکمپ؛ پاریس تا کنون راضی نشده است

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر نیمار Russia World Cup Brazil - Mexico
نیمار     Russia World Cup Brazil - Mexico - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا در صورتی می تواند نیمار را دوباره به نیوکمپ بیاورد که در بدل او، یک بازیکن پردرآمد را بدهد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از کوپ، اگر انتقال نیمار با دستمزد بالا رخ ندهد، بارسلونا نمی تواند با او قرارداد نماید و همچنان نیمار بدون قرار گرفتن یک بازیکن بزرگ از سوی بارسلونا در جزئیات قرارداد، نمی تواند پاریس را ترک کند.

نیمار - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مذاکرات دوام دار بارسا با پاریس اما همچنان بی نتیجه

اما طی گزارش های چندگانه دیگر از اسپانیا، قرارداد نیمار با بارسلونا برای بازگشت، پس از دومین اجلاس دو باشگاه در پاریس، نزدیک تر شده است.

خاویر بورداس گفته كه نتیجه بعد از نشست با PSG در پاریس، مثبت است و آنها با پول و بازیکنانی از جمله عثمان دمبله (که دو باشگاه باید آنها را قانع کنند)، مذاکره کرده اند.

صفحه اول روزنامه دیاریو اسپورت هم نقل کرده که بارسا و PSG می توانند توافق برای انتقال نیمار را در 24 و یا 48 ساعت آینده، نهایی سازند.

البته باشگاه پاریسی خواسته های اقتصادی خود را پایین آورده و اکنون 170 میلیون یورو برای ستاره برزیلی می خواهد و همچنان خواشته تا دمبله وارد جزئیات قرارداد شود و و رقم پولی نیز طی دو قسط پرداخت گردد.

این در حالیست که ESPN ضمن تایید توافق دو طرف بر سر 170 میلیون، نگاشته که بارسلونا طی دیدار روز سه شنبه، پیشنهاد 40 میلیون یورویی در سال 2019، با پرداخت های اضافی و 65 میلیون یورو در سال های 2020 و 2021 را داده اما قهرمان فرانسه اصرار بر پرداخت تمام هزینه دارد.

اکنون کاتالان ها در تلاش اند دمبله را به عنوان مهره اصلی این انتقال در نظر بگیرند، اما تاکید دمبله بر ماندن در نیوکمپ است که کار انتقال نیمار را دشوار میسازد.

گفتنی است، این دو باشگاه همچنان مذاکرات شان را ادامه میدهند و منابع در نیوکمپ با ابراز خوش بینی، گفته اند که تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در 2 سپتامبر باز است، که بر این اساس 48 ساعت آینده برای مذاکرات تعیین کننده خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала