Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ریوالدو: نیمار به رئال نه بلکه به بارسلونا می‌رود

© Sputnik / Евгения Новоженина /  مراجعه به بانک تصاویر نیمار
نیمار - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ریوالدو، ستاره پیشین آبی‌اناری‌ها به این باور است که نیمار به رئال مادرید نخواهد پیوست. چرا که در تلاش بازگشت به کاتالونیا است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "بتفر" ریوالدو، ستاره سابق بارسلونا به این باور است که نیمار به رئال مادرید نه، بلکه به بارسلونا برخواهد گشت. این ستاره سابق بارسلونا در گفتگو با این شبکه گفت: "اینکه نیمار به رئال مادرید برود، اصلا برای قابل تصور نیست. چون این ستاره برازیلی خواهان بازگشت به جمع آبی‌اناری‌هاست. سران بارسان نیز روی بازگشت او گام‌های سریع را برداشته است".

(FILES) In this file photo taken on January 27, 2018 Paris Saint-Germain's Brazilian forward Neymar reacts during the French L1 football match between Paris Saint-Germain (PSG) and Montpellier (MHSC) at the Parc des Princes stadium in Paris - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
در صورت جدایی نیمار، چه کسانی به پی اس جی می‌آیند؟

ریوالدو همچنان در پیوند به شرایط دمبله در بارسلونا گفت: "من فکر نمی‌کنم که بارسلونا خواهان جدایی دمبله به دلیل مشکلاتی که آنان مطرح کرده اند شد. دمبله بازیکنی با ظریفت بلند است. اما این موضوع را نباید از یاد برد که با بازگشت نیمار، دمبله جایگاه خود در ترکیب تیم را از دست خواهد داد. بارسلونا به جای استفاده از پول می‌تواند دمبله را یکی از گزینه‌های خرید به پی‌اس‌جی مطرح کند که این کار کرده است".

به نظر می رسد که با وجود کش و قوس های فراوان سرانجام نیمار تابستان امسال به بارسلونا بازخواهد گشت. و علیرغم علاقه بسیار زیاد رئال مادرید به جذب ستاره پاری‌سن‌جرمن، بازیکن سابق بارسلونا و تیم ملی برازیل باور دارد که رئالی ها هرگز در جذب این بازیکن موفق نخواهند بود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала