Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دمبله، مشکل بزرگ بارسلونا در انتقال نیمار

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر نیمار جونیور بازیکن برزیلی Russia World Cup Brazil - Mexico
نیمار جونیور بازیکن برزیلی   Russia World Cup Brazil - Mexico - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عثمان دمله بازیکن فرانسوی بارسلونا حاضر تاکید به ماندن در بارسلونا دارد و دوست ندار که بخشی از قرارداد بازگشت نیمار باشد

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از موندو دپورتیوو، در روزهای اخیر مذاکرات دو باشگاه بارسلونا و پی‌اس‌جی بر سر انتقال نیمار به نیوکمپ سرعت بخشیده شده است و این دو باشگاه تا اندازه به توافقاتی نیز دست یافته اند.

نیمار - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ریوالدو: نیمار به رئال نه بلکه به بارسلونا می‌رود

عثمان دمبله بازیکن فرانسوی بارسلونا اما، دوست ندارد بخشی از این قرارداد باشد. او تاکید بر ماندن در نیوکمپ دارد و این مورد از اساسی‌ترین مشکل بارسلونا برای بازگرداندن ستاره برازیلی است. کاتالانی‌ها، برای بازگرداندن نیمار علاوه بر پرداخت 180 میلیون یورو حاضر هستند که دمبله را نیز به باشگاه فرانسوی بدهند. 

موسی سیسوکو مدیر برنامه‌های دمبله پیش از این تاکید کرده است که این بازیکن به هیچ وجه خواهان جدایی از بارسلونا نیست و می‌خواهد در این تیم باقی بماند. بر اساس گزارش موندو دپورتیوو، ارنستو والورده سرمربی بارسلونا، توماس توخل سرمربی پاری سن‌جرمن و اریک آبیدال مشاور فنی بارسلونا در تلاش متقاعد کردن او برای رفتن به پی‌اس‌جی صحبت کرده‌اند. این ستاره فرانسوی اما اصرار دارد که در نیوکمپ باقی می‌ماند.

دمبله پس از درخشش در بوروسیا دورتموند، مورد توجه آبی‌اناری‌ها قرار گرفت. سرانجام او هم به این تیم پیوست اما از یک طرف آسیب دیدگی‌های زیاد و از سوی دیگر هم حواشی و بی نظمی‌های تمام نشدنی او باعث شده تا هواداران و مدیران باشگاه توجه خاصی به او نداشته و به دنبال فروش او باشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала