Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صحبت هاي تاريخي رونالدو در كنار مسي + ويديو

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالدو ضمن طعنه زدن به فن دایک، همچنان طی حرف های جالبش بخشی از تاریخ بودن را خوب توصیف کرد.

به گزارش اسپوتنیم، در حاشیه‌ای مراسم معرفی بهترین بازیکن سال اروپا، رونالدو با اظهاراتش درباره  لیونل مسی، فوق‌ستاره آرژانتینی توجه همه را به خود جلب کرد.

هر دو نابغه دنیای فوتبال که پس از مدت‌ها با هم دیده بودند شبی خوبی را سپری نکردند زیرا در مقابل چشمان شان، کسی دیگر جایزه بهترین بایکن سال را برنده شد.

پیش از تفویض جایزه بهترین بازیکن مرد سال، رونالدو اظهار داشت: اولین فصل حضور خود در ایتالیا؟ سال ویژه‌ای  را در این کشور سپری کردم. رابطه ام با لیونل مسی؟ ما 15 سال است در کنار یکدیگر حضور داریم. رسیدن به این موقعیت کار آسانی نیست اما ما قطعا رابطه خوبی با یکدیگر داریم. ما هنوز با هم شام نخورده‌ایم اما این پیشنهاد خوبی است. این اتفاق می‌تواند رخ بدهد زیرا زن‌های زندگی ما آرژانتینی هستند.

او در ادامه افزود: ما یکدیگر را به سمت جلو سوق می‌دهیم و اینکه بخشی از تاریخ فوتبال هستیم اتفاقی خوشایند است. رقابت خوبی بین ما در دنیای فوتبال وجود دارد و این موضوعی طبیعی و خوب است. باید بگویم که رابطه بسیار خوبی با لیونل مسی دارم.

دیشب مراسم اهدای جایزه بهترین بازیکن سال اروپا برگزار شد و طی آن، ورجیل فن دایک مدافع لیورپول توانست که این جایزه را از آن خود نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала