Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان همچنان به جذب پوگبا امیدوار است

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر زیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فقط چهار روز تا پایان پنجره نقل و انقالات مانده است و زین‌الدین زیدان همچنان به جذب پل پوگبا امیدوار است.

به گزارش اسپوتنیک، سرمربی فرانسوی رئال مادرید همچنان امیدوار است تا پایان پنجره نقل و انتقالات بتواند پل پوگبا را به رئال مادرید بیاورد. زیدان به این باور است که پوگبا قطعه گم‌شده پازل تیم او است. انتقال پوگبا اما وابسته به این خواهد بود که آیا باشگاه‌ها حاضر می‌شوند که در فرجامین روزها، برای خرید گرت بیل و خامس رودریگز وارد عمل شوند یا نه. رئال تنها با فروش آنان توانایی خرید پوگبا را دارد و بس.

پل پوگبا بازیکن فرانسه - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
فرانک سیل: پوگبا در رئال با مشکل روبرو خواهد شد

ببر اساس گزارش‌ها، پوگبا حمایت هم‌تیمی‌هایش را از دست داده است و پس از رفتن روملو لوکاکو، فضا در منچستریونایتد برای تنگ شده است. اوضاع در داخل میدان هم خیلی خوب نیست. او برابر ولوز یک پنالتی از دست داد و سپس، توهین‌های نژادپرستانه بسیاری به او شد.

اکنون او از این ناراحت است که چرا تلاش بیشتری برای انتقال به مادرید نکرد. پوگبا در اوایل تابستان گفته بود که به دنبال چالش‌های جدیدی است. اما از آن به بعد اتفاق خاصی نیفتاد. منچستریونایتد نیز در این فصل بازیکنی جذب نکرد تا جای پوگبا را پر کند. شاید یونایتد حاضر شود پوگبا را بفروشد. فروش 170 میلیون یورو او می‌تواند به او سولشر کمک کند تا تیمش را بازسازی کند، آن هم در شرایطی که یونایتد از درآمد سرشار لیگ قهرمانان محروم است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала