Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فوری: بازگشت نیمار به بارسا منتفی شد

© Sputnik / Нина Зотина /  مراجعه به بانک تصاویر نیمار جونیور Russia World Cup Brazil Training
نیمار جونیور  Russia World Cup Brazil Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
موندو دپورتیوو، نشریه نزدیک به بارسلونا لحظات پیش اعلام کرد که کاتالانی‌ها پینشهاد پی‌اس‌جی برای انتقال نیمار را رد کرده است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از موندودپورتیوو، بارسلونا لحظات پیش پیشنهاد تازه پاری‌سن‌جرمن برای انتقال نیمار را رد کرده است. با این حال بازگشت این ستاره برازیلی به جمع آبی‌اناری‌ها عملا منتقی خواهد بود. رو گذشته بارتومئو رییس بارسلونا با ناصرالخلیفی مالک پی‌اس‌جی در حاشیه مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان دیدار کرد و دو طرف در مورد انتقال نیمار صحبت کردند.

Футбол. Чемпионат мира - 2014. Матч за третье место. Бразилия - Нидерланды نیمار - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
سرنوشت انتقال نیمار به بارسلونا همچنان مبهم است

سران بارسلونا سه شنبه شب و در نشست دوم خود با پی‌اس‌جی پیشنهاد 130 میلیون یورو بعلاوه انتقال دائمی راکیتیچ و قرضی دمبله و تودیبو را ارائه داده بود که این پیشنهاد از سوی باشگاه فرانسوی رد شد؛ چرا که فرصت کافی برای جلب رضایت راکیتیچ و دمبله نداشتند. در نشست روز گذشته الخلیفی پیشنهاد دیگری به بارسلونا ارائه داد و بارتومئو برای پاسخ به آن زمان خواست.

در همین حال موندودپورتیوو ادعا می‌کند که بارسلونا پس از بررسی دقیق پیشنهاد پی‌اس‌جی، تصمیم بر این شد تا به آن پاسخ منفی داده شود. پاری‌سن‌جرمن روی نیمار 215 میلیون یورو قیمت گذاشته است و علاوه بر انتقال سه بازیکن بارسا، هزینه بسیار بالاتر از 130 میلیون یورو را طلب کرده بود. در نهایت سران بارسا به این نتیجه رسیدند که قبول این پیشنهاد باعث بر هم خوردن توازن مالی باشگاه خواهد شد و به آن پاسخ رد دادند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала