Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

والورده: بی صبرانه منتظر پایان پنجره نقل و انتقالات هستم

© Sputnik / Илья Питалев /  مراجعه به بانک تصاویر والوارده سرمربی بارسلونا
والوارده سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
این بار شنبه بارسلونا با آزمایشی دشوار به مصاف اوساسونا می رود، اما بخش اعظم بازی های قبل از بازی آنها تحت تأثیر صحبت های مربوط به بازگشت احتمالی نیمار است.

به گزارش اسپوتنیک، هیچ شکی وجود ندارد که بارسلونا با پاری سن ژرمن برای ستاره برازیلی در حال مذاکره بوده است، اما برای سرمربی بارسا ارنستو والورده، همه این صحبت ها بسیار خسته کننده است.

والورده در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت: "ما بسیار مشتاقانه منتظر آن روز [پایان پنجره نقل و انتقالات] هستیم و استراحت می کنیم."

"این کار خسته کننده است. من درمورد موضوع نیمار حرفی برای گفتن ندارم. خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد."

قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا دیروز در موناکو انجام شد و بارسلونا در گروهی با بوروسیا دورتموند، اینتر و اسلاویا پراگ قرار گرفت و والورده می داند که به سختی نمی توان در دو جایگاه برتر گروه قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: "ما یک تساوی سخت داشتیم.""این به طور معمول پیچیده خواهد بود. ما سعی خواهیم کرد در مرحله اول در برابر برخی از رقبای بزرگ به پایان برسد."

لیونل مسی بخاطر مصدومیت مقابل اوساسونا در دسترس نخواهد بود ، با توجه به اینکه والورده خوشبین است که پس از استراحت بازی های ملی در 14 سپتامبر آماده دیدار با والنسیا خواهد شد.والورده اظهار داشت: "او روند بهبود طبیعی را دنبال می کند.""با این روزهای تعطیل [با وقفه بین المللی] امیدواریم که وی در برابر والنسیا در دسترس باشد."

ایوان راکیتیچ یکی از بازیکنانی بوده است که نام وی در مذاکرات نیمار درج شده است و با کنار گذاشتن والورده در دو بازی اول لیگ بارسلونا روی نیمکت، این امکان وجود دارد که بازیکن کروات را از این باشگاه خارج شود. مربی سابق باشگاه ورزشی در مورد این واقعیت ابراز نگرانی می کند.

والورده گفت: "او یک بازیکن عالی است و هیچ چیز باعث نمی شود شما فکر کنید که او در اینجا نخواهد بود.""این فصل بسیار طولانی است و هر کسی [بازی کند] جای دارد."

شب گذشته با فوت دختر 9 ساله لوئیز انریکه، فوتبال اسپانیا وارد حالت غمگینی شد و والورده حمایت خود را از سرمربی سابق بارسلونا نشان داد.والورده اضافه كرد: "من می خواهم تمام پشتیبانی ما را برای او ارسال كنم و او را در آغوش بگیرم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала