Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال مادرید با 155 میلیون یورو کدام بازیکنان را به خدمت خواهد گرفت؟

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر رئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید با مبلغ 155 میلیون یورو تا پایان نقل و انتقالات برای جذب یکی ازمیان پوگبا، نیمار، اریکسن و فن د بیک تلاش خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از آن‌که باشگاه رئال مادرید عاید سال گذشته‌اش را اعلام کرد و این باشگاه ساختار اقتصادی عالی از خود به نمایش گذاشت. حالا این باشگاه 155 میلیون یورو در اختیار دارد تا برای جذب یک بازیکن مطرح آخرین تلاشش را انجام دهد.

برونو فرناندز - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مدیر فیورنتینا از انتقال قریب الوقوع فرناندز به رئال مادرید خبر داد

پل پوگبا که هدف شماره یک زین الدین زیدان است و نیمار هم بازیکن مورد علاقه پرز و ممکن است یکی از این بازیکنان در دو روز آینده رئالی شود.

این باشگاه در گذشته نیز در روزهای پایانی نقل و انتقالات کارهای بزرگ انجام داده اند و بازیکنانی چون رونالدو نازاریو، لوکا مودریچ و گرت بیل را جذب کرده اند.

در حال حاضر نمایندگان رئال مادرید در حال نهایی کردن انتقال کیلور ناواس به پاری سن ژرمن با مبلغ 15 میلیون یورو به علاوه به خدمت گرفتن قرضی آلفونسو آرائولا به مدت یک فصل اند تا نیمکت نشین تیبو کورتوا باشد.

پس از همه محاسبات رئال مادرید هنوز 155 میلیون یورو به جذب بازیکن در اختیار خواهد داشت و طبق انتظار هواداران باشگاه ممکن است یک بازیکن مطرح را به خدمت بگیرند.

اختلاف دیدگاه هنوز میان سران یونایتد و رئال در مورد قیمت بازیکن وجود دارد زیرا مدیران یونایتد حاضر نیستند پوگبا را کمتر از 200 میلیون به فروش برسانند.

جذب نیمار هم برای این باشگاه بعید به نظر می‌رسد زیرا بازیکن حاضر به پیوستن به این باشگاه نیست و از سویی هم قیمت بالای او بیلانس باشگاه را در جذب بازیکن بیشتر از 500 میلیون می‌سازد.

کریستین اریکسن و دنی فن د بیک هنوز گزینه‌هایی اند که اگر رئال مادرید بخواهد در روزهای آتی می‌توانند در ترکیب رئال اضافه شوند اما زیدان برای پوگبا پا فشاری دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала