Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پشیمانی پی اس جی از رد نمودن کوتینیو

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر فلیپه کوتینیو
فلیپه کوتینیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه پاریسن جرمن از رد نمودن پیشنهاد بارسلونا که در آن کوتینیو شامل بود پشیمان است.

به گزارش اسپوتنیک، هنوز انتقال نیمار به بارسلونا منتفی نشده است و مذاکراتی میان باشگاه‌های بارسلونا و پاریسن جرمن در جریان است.

Футбол. Лига чемпионов. Матч Спартак - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
کوتینیو شماره 10 روبن را به ارث برد

در تازه‌ترین در خواست پاریسن جرمن  در کنار نام‌ تودیبو، دمبله و عثمان دمبله، نام اومتیتی نیز دیده شد که تعجب تیم مذاکره کننده بارسلونا را در پی داشت.

همچنان باشگاه پاریسی از بارسلونا  در مورد کوتینیو شکایت کرد، بازیکنی که چند روز قبل با توافقی به بایرن مونیخ پیوست. کوتینیوبازیکنی بود که پی اس جی دوست داشت به خدمت بگیرد و حالا نسبت به موقعیت از دست رفته شکایت دارد.

کوتینیو هفته ها با پی اس جی ارتباط داشت و حتی در مورد قرارداد احتمالی با آنها مذاکره کرده بود اما بایرن سریع تر عمل کرد و این بازیکن را به خدمت گرفت. پی اس جی در آغاز حاضر به مذاکره نمی‌شد و مدت ها طول کشید تا این باشگاه در مورد نیمار حاضر به مذاکره شود.

بارسا آن زمان احساس کرد که پیشنهاد بایرن پیشنهاد خوبی است زیرا آنها از نمی‌خواستند کوتینیو را حفظ کنند و با واگذاری او به بایرن از دستمزد او خلاص شدند.

علاوه بر این تنها راهی که می‌توانست پیوستن بیل به بایرن منتفی سازد، پیوستن کوتینیو به بایرن بود، زیرا این گرت بیل ولزی مورد علاقه طرف آلمانی بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала